Gå til innhold

Hva er det vi kvinner forventer oss og hvorfor gir vi så for

Anbefalte innlegg

Gjest Fru. Martiniusen
Skrevet

Hvorfor må vi hele tiden føle oppmerksomhet og kjærlighet, føle oss verdsatt ved å bli kjærtegnet, gitt komplimenter, få blomster/gaver osv. Hvorfor kan vi ikke bare nøye oss med å ha en kjæreste/samboer/ektemann som er der sammen med oss, og som gir oss trygghet i verdagen? Ja til og med våre barn har det bra, og trives med "pappaen" sin enten det er den biologiske pappaen eller kun en steforeldrer.

Men vi kvinner, vi har det altså ikke bra... nei da, vi vil ha det annerledes eller vi vil ha mer. Jeg tror faktisk det er oss kvinner det er noe galt med jeg.....

Og hvorfor skal vi alltid ha med oss barn når vi flytter ut av et forhold? Hva gir oss eneretten, selv i tilfeller der vi vet at barna elsker og forguder far?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bare innom
Skrevet

Ja. Enten det eller av en mor til en mann som nettopp har blitt forlatt av kona...

Skrevet
Dette er skrevet av en mann!

Garantert! :Nikke::ler:

Gjest ikke pålogget brekkalill
Skrevet

Enkelt å svare på ditt spørsmål...

Kvinner er solsialt anlagt og derfor blir det å vise og motta omsorg og forståelse veldig sentralt..

Når kvinner ike får den omsorgen som de lengter etter, vil det føre til at de gir og gir så alt for mye i forhold til det de får igjen..

Derfor vil de føle urettferdighet når de må yte mer enn de får igjen..

Menn igjen tenker ikke slik... De er mere fokusert på det de gjør og ikke på det de føler.. De passer på "hulen" sin, så alle har det bra...

Mens kvinnene passer på at alle i "hulen" haar det bra..

:)

Skrevet

Les "Menn er fra Mars og kvinner er fra Venus" så får du nok en grei forståelse for dette :) Selv skulle jeg av og til ønske at jeg var mann slik at jeg var lettere å ha med å gjøre :P

Gjest gjest1
Skrevet

Åpningsinnlegget kunne like gjerne være skrevet av meg, og jeg er absolutt ikke mann.

Jeg - som kvinne - lurer ofte på hva som "rir" kvinnene rundt omkring. Hva er det som gjør dem så usikre at de hele tiden må ha bekreftelse på at de er verd å elske??

Hadde jeg hatt en mann som hele tiden forventet blomster, gaver, klemmer, komplimenter og andre typer bekreftelser på at jeg elsket ham, hadde jeg blitt så lei at jeg hadde hatet ham i løpet av null tid.

Gjest Poirot
Skrevet

"Vi kvinner" ???

Snakk for deg selv, ikke for meg,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...