Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har en jente på topp 3 listen på snapchat, hun har vært der i noen månder. Hun liker også alle bildene han legger ut, samme om det er instagram/Facebook.

Burde jeg reagere/være mistenksom?

Anonymous poster hash: 1bcd1...a5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hvem det er? Har han nevnt henne?

Ikke bruk tiden på å lure, spør ham istedetfor.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har bare hørt om henne. Når jeg har spurt hvorfor hun er der osv, så sier han bare vet ikke osv.

Ts

Skrevet

Jeg hadde en topp tre liste på snapchat, min kjæreste, min søster og min bestevenninne. Etterhvert så sluttet jeg å snappe på en stund,og da forsvant plutselig bestevenninnen min fra favorittlisten.

Med andre ord,hvis han egentlig ikke snappet med henne,så hadde hun ikke vert der..

Jeg skjønner at du blir skeptisk ts, snapchat er jo faktisk deling av bilder.. Men for all du vet,så sender de hverandre bare bilder av steiner. Syns det er rart at han ikke ga deg noe ordentlig forklaring på det da..

Neste gang han får snap,be han om å vise deg.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er i tillegg på 1 plass i ny og ne!!

Ts

Gjest multibox
Skrevet

Sikker på at han snapper så mye da? Bestevenner havner på den lista av at de sender deg mange snaps også. Hun kan jo være av den typen som snapper alt mulig til hele vennelista si flere ganger daglig, mens typen din kanskje nesten aldri snapper.

Skrevet

Sikker på at han snapper så mye da? Bestevenner havner på den lista av at de sender deg mange snaps også. Hun kan jo være av den typen som snapper alt mulig til hele vennelista si flere ganger daglig, mens typen din kanskje nesten aldri snapper.

ikke her.jeg har fulgt ganske nøye med i begynnelsen på om det var mye avik ol på snapchat når det gjelder den lista og her er det kun de JEG snapper mest til som havner på min bestevenn liste.

Gjest rådyr
Skrevet

ikke her.jeg har fulgt ganske nøye med i begynnelsen på om det var mye avik ol på snapchat når det gjelder den lista og her er det kun de JEG snapper mest til som havner på min bestevenn liste.

Troll!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...