AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Skal lage platting ved inngangspartiet. Der er er det ferdig planert for flere år siden så jeg tenker ikke gjøre noe mere grunnarbeide der før plattingen skal påbegynnes. Det er allikevel slik at litt løvetann og div kommer opp der som det er planert og da bør jeg vel legge en duk slik at ugresset ikke kommer opp mellom bordene i treplattingen om få år. Ellers er det god drenering der plattingen skal være så utfordringen er bare de spredte ugresstistlene som jeg pleier å rykke opp jevnlig slik at de ikke tar helt overhånd. Jeg trenger tips om noe holdbart fra noen som har greie på slikt. For hvis jeg ikke får forhindret ugresset ser jeg for meg at gleden over plattingen kan bli kortvarig. Noen snille som kan råde her? Snekkeren kommer om en uke så skal klargjøre til han kommer. Så jeg kjenner på at her er det bare å hive seg rundt men ikke bare bare å vite. Min mor snakket om anleggsduk , at næringsdrivende kan skaffe duk som er bedre kvalitet på enn annen duk , som ofte er av veldig varierende kvalitet. Noen som har tips her vedr hva slags duk eller andre tips ? Anonymous poster hash: 46949...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå