Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Trenger sårt litt hjelp, er ganske fortvilt i skrivende stund. Jeg går rett på sak;

Rett før jul ble jeg forelsket i en gutt over nettet, og jeg kan si at jeg er det enda. For noen dager snakket vi sammen, siden han var knust pga en annen person. Når vi ikke snakket om det lenger begynte vi å snakke om forhold, aldersforskjell og avstanden. Han er 7 år eldre enn meg, og bor sju timer fra meg... Han virker litt interessert, vil møte meg og jeg han.

Hva skal jeg gjøre? Vil egentlig bare komme over han, men han er perfekt! Hvordan skal jeg holde kontakten uten å virke masete? Hva skal jeg snakke om?

Burde jeg gi opp med tanke på avstanden og at jeg aldri har møtt han?

Anonymous poster hash: 6cdc9...6bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke gi opp før du har møtt ham, enten så liker dere hverandre og prøver eller så går det dårlig og du kommer deg over han. Mange sliter med avstands forhold, men ikke gi opp før du har prøvd.

Kanskje kan deg og han bli til noe av det største som kommer til å skje i livet ditt, eller kanskje ikke.
Mitt råd er å ta sjansen!!

Lykke til ! ;)

Skrevet

Føler du at dette er en reel mulighet for et forhold? spør deg dette! Tro meg folk man møter over nettet er ikke de samme som i virkeligheten, det er ganske lett å pynte litt på overflaten med en liten løgn. Har du snakke med han over telefonen, ellers er det et godt steg videre! Selv om aldersforskjelden og avstand forhindrer deg litt i tankene om han, så prøv! Fungerer det ikke så, gjør det ikke det..

Skrevet

Hei!

Trenger sårt litt hjelp, er ganske fortvilt i skrivende stund. Jeg går rett på sak;

Rett før jul ble jeg forelsket i en gutt over nettet, og jeg kan si at jeg er det enda. For noen dager snakket vi sammen, siden han var knust pga en annen person. Når vi ikke snakket om det lenger begynte vi å snakke om forhold, aldersforskjell og avstanden. Han er 7 år eldre enn meg, og bor sju timer fra meg... Han virker litt interessert, vil møte meg og jeg han.

Hva skal jeg gjøre? Vil egentlig bare komme over han, men han er perfekt! Hvordan skal jeg holde kontakten uten å virke masete? Hva skal jeg snakke om?

Burde jeg gi opp med tanke på avstanden og at jeg aldri har møtt han?

Anonymous poster hash: 6cdc9...6bf

Rebound much?

På generelt grunnlag vil jeg uansett si at det er en dårlig plan å avstandsdate en person (du ikke har møtt engang?). Det blir jo veldig komplisert å skulle få til å møtes tilstrekkelig til å bli godt kjent. En ting er liksom å gå inn i et avstandsforhold når du har et godt forhold i utgangspunktet, der du vet at dere fungerer sammen i hverdagen. Men dere har ikke en stabil grunnmur. Det der kommer aldri til å bli noe. Og særlig om han har kjærlighetssorg - hvis jeg fortsod det riktig? Det er jo helt på bærtur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...