Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan takler dere at kjæresten deres omgåes nye venniner i jobbsammenheng og på privaten? Jeg mener at når man er i et forhold får man ikke nye venniner uten det er felles bekjente. Jeg sliter med mye usikkethet i forholdet mitt. Vi har pratet mye om det og han påstår han skjønner meg siden vi nesten ikke har hatt tid sammen som kjærester i løpet av det året vi har vært sammen. Vi har ikke bygget grobunn, fellesskap/nettverk sammen, men vi har møtt familien/barna til hverandre.

Jeg føler at han ønsker at jeg bare skal vite at han elsker meg. Store deler av forholdet vårt blir over tlf en god stund til. Hvordan slå seg til ro med at han elsker meg og til å godta at han omgås mange damer? Dette gjelder både på jobb, privaten og i sporten han driver med. Han mener at han må kunne få nye venniner som han kan dra sammen med kun de 2 å gjøre den sporten som er lidenskapen hans. En lidenskap som tar mye tid og som jeg ikke kan delta med på den måten som de som er i miljøet. Jeg har ikke lyst å kontrolere han. Jeg kommer aldri til å nekte han noe, men følelsene jeg sitter igjen med er ikke gode. Han er nok en mann som ikke takler at andre har forventinger/krav til han og er flink til å priotere seg/sitt. Jeg håper sefølgelig at det blir bedre med tiden og at jeg kan finne roen. Jeg vil virkelig få det til å funke.

Det er mange ting som bunner i usikkerheten. Et eks at han ikke har fikset skilsmissepapirene etter 3 år som singel. Han sier de er sendt inn nå..

Anonymous poster hash: d4f60...874

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeeeh? for en latterlig tankegang. har fått flere venner uten at det har vært felles bekjente inni bildet.

den mannen som nekter meg det kan jeg bare arkivere med en eneste gang og heller finne noen som stoler på at jeg er voksen nok til å ta ansvarlige og fornuftige valg når det gjelder nye bekjentskaper. han skal stole på at jeg ikke finner på noe tull og han skal også ha tillit nok til å vite at jeg kan ta mine egne fornuftige valg når det kommer til nye venner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...