Nanami Skrevet 3. juni 2014 #21 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg gjør det iblant på kjæresten min når han er i det rette humøret. Jeg gjør det når jeg suger han og da kommer han mye kraftigere enn vanlig. Så mye at han har begynt å skryte om det til kompiser på fylla. Jeg er litt sjenert, så da blir jeg flau 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #22 Del Skrevet 3. juni 2014 Bæsj på fingeren? Anonymous poster hash: ed725...6e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettina82 Skrevet 3. juni 2014 #23 Del Skrevet 3. juni 2014 Syns dere damer at det er tennende å fingre ham i anus? Altså gi ham prostatamassage? Gjør dere det ofte og liker du/han det godt, el syns du egentligt at det er avtennende? Liker du som jente å bli fingret i anus?Anonymous poster hash: b899e...736 Ja, tja, ja, nei, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
volvo22 Skrevet 3. juni 2014 #24 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja, tja, ja, nei, ja Kort og greit hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanami Skrevet 3. juni 2014 #25 Del Skrevet 3. juni 2014 Bæsj på fingeren?Anonymous poster hash: ed725...6e9 Med mindre man akkurat har bæsjet eller må bæsje så er det ikke bæsj i ytterste del av tarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #26 Del Skrevet 3. juni 2014 Med mindre man akkurat har bæsjet eller må bæsje så er det ikke bæsj i ytterste del av tarmen. Hva med små bæsjerester? Jeg tørket meg skikkelig i ræva og vasket ræva i dusjen. Tenkte jeg skulle teste ut å stikke fingern inn i kloakkhullet. Resultat: Når jeg tok ut fingeren hadde jeg brune bæsjeflekker på fingeren, samt under neglen. Anonymous poster hash: ed725...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 3. juni 2014 #27 Del Skrevet 3. juni 2014 Vi liker det begge to, men han er nok hakket mer interessert enn meg. Ser ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HomerS Skrevet 3. juni 2014 #28 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg gjør det iblant på kjæresten min når han er i det rette humøret. Jeg gjør det når jeg suger han og da kommer han mye kraftigere enn vanlig. Så mye at han har begynt å skryte om det til kompiser på fylla. Jeg er litt sjenert, så da blir jeg flau hehe...nasty ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 3. juni 2014 #29 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja, bruker både finger og tunge bak på kjæresten. Han får sinnsyke orgasmer av at jeg stimulerer prostatakjertelen samtidig som jeg suger han eller rir 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2014 #30 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja, bruker både finger og tunge bak på kjæresten. Han får sinnsyke orgasmer av at jeg stimulerer prostatakjertelen samtidig som jeg suger han eller rir Jeg har aldri vært i nærheten av å prøve noe slikt....Tør liksom ikke spørre dama om hu vil stikke en finger opp i rumpa mi heller .. Men skjønner jo at jeg har gått glipp av noe bra her, etter å ha lest flere sine opplevelser rundt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #31 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har aldri vært i nærheten av å prøve noe slikt....Tør liksom ikke spørre dama om hu vil stikke en finger opp i rumpa mi heller .. Men skjønner jo at jeg har gått glipp av noe bra her, etter å ha lest flere sine opplevelser rundt det. Synes uansett det er dårlig gjort å spørre dama di å stikke hennes finger opp i rumpa di. Husk, jenter har lengre negler, og da kan det samle seg bæsj under neglen. Anonymous poster hash: ed725...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2014 #32 Del Skrevet 3. juni 2014 Synes uansett det er dårlig gjort å spørre dama di å stikke hennes finger opp i rumpa di. Husk, jenter har lengre negler, og da kan det samle seg bæsj under neglen. Anonymous poster hash: ed725...6e9 Trollekommentar? Hun kan vel klippe neglene sine da vel? hehe....Det er jo flere damer her nå som har svart at de liker å gjøre det. man sørger jo for å være så ren som mulig før man gjør dette da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 3. juni 2014 #33 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg har aldri vært i nærheten av å prøve noe slikt....Tør liksom ikke spørre dama om hu vil stikke en finger opp i rumpa mi heller .. Men skjønner jo at jeg har gått glipp av noe bra her, etter å ha lest flere sine opplevelser rundt det. Det må du tørre!! Det er veldig deilig har jeg blitt fortalt av de menn jeg har gjort det på.. Noen er vel redd man skal dra homokortet om det blir spurt om noe slikt. Kan være derfor flere kvier seg for å spørre damen om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2014 #34 Del Skrevet 3. juni 2014 Det må du tørre!! Det er veldig deilig har jeg blitt fortalt av de menn jeg har gjort det på.. Noen er vel redd man skal dra homokortet om det blir spurt om noe slikt. Kan være derfor flere kvier seg for å spørre damen om det. Hehe...Jeg har heldigvis ingen form for angst for å prøve ting som dreier seg om rumpa mi ..Men syntes bare det er så flaut å be henne prøve sånt. Tenker ofte på damer som litt pripne når det kommer til en lite innbydene mannerumpe ... Må skaffe meg dame først, så får jeg håpe hun er et råskinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 3. juni 2014 #35 Del Skrevet 3. juni 2014 Hehe...Jeg har heldigvis ingen form for angst for å prøve ting som dreier seg om rumpa mi ..Men syntes bare det er så flaut å be henne prøve sånt. Tenker ofte på damer som litt pripne når det kommer til en lite innbydene mannerumpe ... Må skaffe meg dame først, så får jeg håpe hun er et råskinn Synes mannerumper er veldig innbydene Krysser (fingren)e for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillbilly Skrevet 3. juni 2014 #36 Del Skrevet 3. juni 2014 Hehe...Jeg har heldigvis ingen form for angst for å prøve ting som dreier seg om rumpa mi ..Men syntes bare det er så flaut å be henne prøve sånt. Tenker ofte på damer som litt pripne når det kommer til en lite innbydene mannerumpe ... Må skaffe meg dame først, så får jeg håpe hun er et råskinn Mannerumper er jo flotte å se på! Luftet tanken for en ff, men han hadde ikke lyst. Men jeg har spurt, og hvem vet når han har tenkt på det en stund... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2014 #37 Del Skrevet 3. juni 2014 Synes mannerumper er veldig innbydene Krysser (fingren)e for deg Mannerumper er jo flotte å se på!Luftet tanken for en ff, men han hadde ikke lyst. Men jeg har spurt, og hvem vet når han har tenkt på det en stund... Ok...kult. Svarene deres gav meg litt pågangsmot iallefall. Takker for det. Er mye jeg har lyst å prøve, men vet at damer er veldig forskjellige på sånne ting. Ja hver sin smak ser det ut til....skjønner ikke at folk ikke har lyst å prøve iallefall. Liker å være åpent for allt jeg. Tenk så mye man går glipp av om man bare nekter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 3. juni 2014 #38 Del Skrevet 3. juni 2014 Nei, nei, nei. Kall meg kjedelig og gammeldags eller hva jeg nå enn er, men rompa er ikke til sex-bruk i min mening. Som jeg alltid har sagt når det kommer til akkurat dette temaet: DET ER JO BÆSJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillbilly Skrevet 3. juni 2014 #39 Del Skrevet 3. juni 2014 Man vet ikke før man har prøvd :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillbilly Skrevet 3. juni 2014 #40 Del Skrevet 3. juni 2014 Nei, nei, nei. Kall meg kjedelig og gammeldags eller hva jeg nå enn er, men rompa er ikke til sex-bruk i min mening. Som jeg alltid har sagt når det kommer til akkurat dette temaet: DET ER JO BÆSJ! Skal man være så firkantet så er heller ikke munnen for sex, men jeg ønsker jo for din del at du gjør munnsex... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå