AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Del Skrevet 22. mai 2014 Syns dere damer at det er tennende å fingre ham i anus? Altså gi ham prostatamassage? Gjør dere det ofte og liker du/han det godt, el syns du egentligt at det er avtennende? Liker du som jente å bli fingret i anus? Anonymous poster hash: b899e...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Del Skrevet 22. mai 2014 E ikkje nåkke fårr mæ og min fårrikål. Anonymous poster hash: 50eb7...cfa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Del Skrevet 22. mai 2014 For meg er det avtennende, blir kvalm bare ved tanken på å gjøre det så derfor er det uaktuelt å gjøre det. Og ingen får røre min rompe. Det er ikke min greie det der.Anonymous poster hash: f0e56...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rådyr Skrevet 22. mai 2014 #4 Del Skrevet 22. mai 2014 Ja til alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 22. mai 2014 #5 Del Skrevet 22. mai 2014 Har gjort det er par ganger på en jeg lå med før. Han trodde han ikke likte det, helt til vi testet det. Aldri vært borti makan til "manne"orgasme før. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #6 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg synes det er sexy, og gjør det ofte på samboer da han elsker det! Anonymous poster hash: 8c532...f75 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #7 Del Skrevet 22. mai 2014 Har aldri prøvd, og kommer heller ikke til å skje. Heldigvis har ikke typen lyst til å prøve heller. Anonymous poster hash: 90d16...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mike Waters Skrevet 22. mai 2014 #8 Del Skrevet 22. mai 2014 Du er ikke skikkelig mann før du har hatt noe oppi rompa 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #9 Del Skrevet 22. mai 2014 Jeg er helt åpen for det hvis han vil. Men stort sett handler alt om min rumpe under sex...han virker mer tent på å fingre og slikke min enn oppmerksomhet der selv. Anonymous poster hash: 83b5a...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelarve Skrevet 22. mai 2014 #10 Del Skrevet 22. mai 2014 Å huff nei. Han bruker å gjøre det på meg når han blir ekstra kåt under økta, men jeg synes det er veldig ubehagelig og jeg bare skjønner det ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #11 Del Skrevet 22. mai 2014 I begynnelsen kom det ikke på tale, det kom ALDRI til å skje sa han. Nå får jeg lov av og til, og han liker det litt selv om han ikke tør å si skikkelig, men ikke så langt. Blir mest massering og bittelitt finger inni. Noen som har tips for mest nytelse for han? Hvor langt inn, nok med en fing osv? Anonymous poster hash: 09c54...588 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #12 Del Skrevet 22. mai 2014 Kjæresten min er veldig glad i både å leke med min rumpe, og at jeg leker med hans. Og jeg liker det selv også han hadde ikke blitt stimulert direkte på prostata noen gang før jeg gjorde det på han første gang, og det var utrolig morsomt å se reaksjonen. Har aldri sett en mann komme på den måten før Anonymous poster hash: 8526c...164 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #13 Del Skrevet 22. mai 2014 Her i huset er fingre, tunge og leketøy i rumpa på oss begge to en helt vanlig del av sengekosen. Aldri tenkt at det var noe ekkelt ved det, bare utrolig digg å eksperimentere overalt og gi hverandre nye og spennende opplevelser. For øvrig går det an å forhindre "gris" ved å for det første ha litt kontroll på egen fordøyelsesrytme, og for det andre å bruke en øreskylleballong fra apoteket eller lignende til å skylle endetarmen med lunkent vann et par ganger før man vet man skal leke analt. Anonymous poster hash: 25e71...7f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FIskeren Skrevet 22. mai 2014 #14 Del Skrevet 22. mai 2014 Eller så kan dere skaffe denne som vi har, da er det rent når rompeleken bgynner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #15 Del Skrevet 22. mai 2014 Eller så kan dere skaffe denne som vi har, da er det rent når rompeleken bgynner Takk for tips! *Bestiller* Anonymous poster hash: 83b5a...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #16 Del Skrevet 2. juni 2014 Har gjort det er par ganger på en jeg lå med før. Han trodde han ikke likte det, helt til vi testet det. Aldri vært borti makan til "manne"orgasme før. Han kommer da noe forferdelig, nesten uten å røre pikken, når jeg masserer han med 2 fingre inn der. Var ikke gira første gangen, men nå fører han fingrene dit, hvis jeg ikke gjør det uoppfordret. Anonymous poster hash: cdecd...955 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 3. juni 2014 #17 Del Skrevet 3. juni 2014 Han kommer da noe forferdelig, nesten uten å røre pikken, når jeg masserer han med 2 fingre inn der. Var ikke gira første gangen, men nå fører han fingrene dit, hvis jeg ikke gjør det uoppfordret. Anonymous poster hash: cdecd...955 Dæven! Jeg har aldri tent på tanken analsex i noen form egentlig...hverken på dama eller hun med meg...men det folk skriver her får meg litt i andre tanker. Hvis det er så godt som du beskriver her AB, så kanskje jeg har gått glipp av noe? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flinkeceline Skrevet 3. juni 2014 #18 Del Skrevet 3. juni 2014 Under blowjob liker jeg å vete langfingeren min og rett før han kommer stikker jeg den inn og gnir mot prostatakjertelen. Makan til brøl altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 3. juni 2014 #19 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Å huff nei. Han bruker å gjøre det på meg når han blir ekstra kåt under økta, men jeg synes det er veldig ubehagelig og jeg bare skjønner det ikke helt. Snakker ikke folk sammen, eller driter man i det motparten sier og mener? Har kun opplevd å få en finger bak én gang, og det var kun merkelig. Men sier ikke resolutt nei om anal-lek er inne i bilde igjen med en fremtidig partner. Skal jeg leke litt med hun der så får man tåle litt tilbake. Men en finger er nok, nekter andre større gjenstander, så får hun bestemme om det er nok til å gi meg tilgang hos hu med større saker eller ikke. ^^ Endret 3. juni 2014 av Timza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillbilly Skrevet 3. juni 2014 #20 Del Skrevet 3. juni 2014 Syns det er sexy med en mann som liker å bli tatt i rompa! Liker det selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå