AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #1 Skrevet 22. mai 2014 Jeg kan begynne å grine av alt. Nesten alt. Jeg så Titanic for en uke siden, og jeg gren seriøst under hele filmen. Følte meg nesten dehydrert da den var ferdig. Kan også finne på å begynne å grine av en gilde reklame, for å ta et eksempel. Hvis reklamen har en fin sang, og om de bruker følelser for å framheve produktet. HAha! Kan få tårer i øynene av å se på en fotballkamp, fordi jeg lever meg så inn i det. Finnes det andre der ute som er lik som meg? Jeg er ikke en person som er negativ eller deprimert, jeg blir bare veldig fort rørt Anonymous poster hash: 76de4...58c
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #3 Skrevet 22. mai 2014 Det hørtes utrulig slitsomt ut Haha! Når jeg sier grine, så mener jeg ikke at jeg hylgriner. Feller en tåre liksom. Bortsett fra titanic filmen, da gren jeg ganske mye,haha. Anonymous poster hash: 76de4...58c
Sunbeam Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Hvis de bruker dyr eller gamle mennesker i reklamefilmer med alvorlig tematikk som mishandling og sykdom, da klarer jeg ikke holde meg... Jeg gråter også hvis jeg ser en bra film om igjen, rett og slett fordi jeg elsker den så mye og fordi alle filmer jeg elsker er triste på en eller annen måte. Jeg gråter også av slike kampanjesnutter sånn som den derre gutten som frøs i Oslo og folk som ga han jakka si 3
Gjest tinbjo1 Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Jeg kan få tårer i øynene av en god disneyfilm, som Tarzan eller Mulan. 1
Gjest Tekola Skrevet 22. mai 2014 #6 Skrevet 22. mai 2014 Nå kan jeg grine av Lambireklamer og så videre, men jeg er jo gravid, da, så jeg har noe å skylde på! Når jeg blar meg gjennom sånne Buzzfeed-greier med "How long can you go without crying" så kommer jeg sjeldent lenger enn bilde tre Når jeg ikke er gravid kan jeg lett felle en tåre eller to av en film eller bok da også. PS I Love You brukte jeg fire forsøk på å komme meg igjennom hele av, fordi jeg ble så lei meg
Puny Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Når jeg har PMS kan jeg begynne å grine av dårlig internettoppkobling, eller at jeg har glemt å kjøpe egg
Cordelia Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Har begynt å grine/få tårer i øya mye mer de siste åra av en eller merkelig grunn. Men nå har jeg alltid begynt å grine av rare ting hele tiden da. Hvis jeg blir sint, eller flau. Ser jeg noe pinlig på tv, så veller det opp iblant. Før grein jeg lite av triste ting på tv, men mer i det siste. Jeg er rar. Endret 22. mai 2014 av Cordelia
Gjest FrkAnna Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 (endret) Barn som blir født, uprovosert abort og provosert abort. Ingen kontroll på dei følelsane, "what so evaah..!" På film altså Endret 22. mai 2014 av FrkAnna
Deer Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Jeg begynte nesten å grine av en sang som nesen ikke var trist, men griner aldri under triste filmer osv. haha
bobler Skrevet 25. mai 2014 #11 Skrevet 25. mai 2014 jeg begynner å grine om noe veldig koselig eller søtt skjer på en tv serie eller film
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. mai 2014 #12 Skrevet 25. mai 2014 En gang begynte jeg å gråte fordi butikkmannen ikke sa hei til meg Skal sies at det var mye underliggende, men det var dråpen i begeret hehe. Gråter svært sjeldent ellers
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2014 #13 Skrevet 25. mai 2014 Jeg griner av sas-reklamen men hun lille jenta og pappa'n. Og av løvenes konge. Og av alle mulige filmer og serier med noe som er litt trist/søtt/fint. Jeg griner flere ganger i uka Anonymous poster hash: a6542...dfa
Gjest fotballflue Skrevet 25. mai 2014 #14 Skrevet 25. mai 2014 (endret) Jeg griner alltid når jeg drikker sprit, uansett om det har skjedd noe eller ikke, så har slutta å drikke det også griner jeg når jeg ser andre grine, når jeg hører på fine sanger, ser triste filmer, og når det går opp for meg hvor heldig jeg egentlig er som har det jeg trenger Er en griner, for å si det sånn Endret 25. mai 2014 av fotballflue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå