Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 Joda, kort hår er kult og fint det, men det var jo ikke det jeg skulle ha! ER det inn med kort hår nå eller? Har hatt terapi med kjäresten min nå og mamma men sorry to say, jeg er lei meg... sikkert ingen lengre tristess, men fy f###, så sinna man kan bli når det går galt med håret. Og da mener jeg riv ruskende galt! Har aldri forstått at håret mitt var sååå viktig for meg Aldri för har jeg blitt så skuffa. Kunne liksom ikke si noe da han allerede hadde tatt den lengste lokken. Fullstendig misforståelse! Noen andre med kort hår her?
MiniMjau Skrevet 15. juni 2004 #2 Skrevet 15. juni 2004 jeg har laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt hår. Hvordan kunne dette skje?
Sandra Skrevet 15. juni 2004 #3 Skrevet 15. juni 2004 Her kan du lese om en annen som er trist og lei
Tigerlily Skrevet 15. juni 2004 #4 Skrevet 15. juni 2004 jeg har kort hår surfestil, med mørke røtter og lyse tupper. har hatt kort hår med jevne/ujevne mellomrom hele livet mitt. syns det er deilig med kort hår, jeg kan farge håret uten av det er krise om det blir mislykket - det vokser fort ut uansett. jeg har hatt hockeysveis, lang pannelugg, røst hår, blond hår, brunt hår... men selvsagt, er en vant med langt hår og så plutselig ender opp kort (uten vilje) så føles det sikkert ganske uvant og fælt og... krise. du kan jo alltids klage til frisøren? da får du sannsynligvis pengene tilbake. lykke til!
Gjest Myumi Skrevet 15. juni 2004 #5 Skrevet 15. juni 2004 Jeg skjønner meg ikke helt på folk som opplever slike ting. Kommuniserer dere ikke med den som klipper dere? Blir dere ikke enige på forhånd om hva som skal gjøres før saksen kommer frem? Hvorfor sitter dere stille i stolen og gråter når dere kommer hjem?
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 15. juni 2004 #6 Skrevet 15. juni 2004 Det er helt forferdelig egentlig fordi det bare er min egen skyld som ikke gav god nok beskrivelse. Ville ha det nesten halvlangt, men han liksom bare fortsatte og fortsatte og klippe. Jeg prövde å redde det ved å si at det ikke var sånn jeg hadde sagt, og ba han ikke klippe mer. -MEN, han var en trassig frisör og visste at dette skulle bli kult. Satt gråtkvalt i stolen.
Rapitap Skrevet 15. juni 2004 #7 Skrevet 15. juni 2004 Jeg må si meg enig med M-dukka over. Forresten Stine, jeg antar at du også aldri pruter, og om du MÅ, så har du store kvaler, sant??
Gjest Myumi Skrevet 15. juni 2004 #8 Skrevet 15. juni 2004 Vet du- da tar du dette som en lærepenge og finner deg en frisør som man faktisk kan kommunisere med og som ikke overkjører kundene med hva som er hipt og kult.
MiniMjau Skrevet 15. juni 2004 #9 Skrevet 15. juni 2004 Kunne det hjulpet å gått tilbake og KLAGD?! Du kan jo fortelle at frisøren var trassig osv. Så slipper du ihvertfall å betale for skamferingen. Det er jo greittt at han har sett en ny kul frisyre på siste hårmessen, men han trenger jo ikke å TRØKKE den på folk. De fleste har nok et ganske dypt kjærlighetsforhold til hårmanken sin og en spesiell oppfatning av hvordan de veil ha det.
aline Skrevet 15. juni 2004 #10 Skrevet 15. juni 2004 ...Jeg prövde å redde det ved å si at det ikke var sånn jeg hadde sagt, og ba han ikke klippe mer. -MEN, han var en trassig frisör og visste at dette skulle bli kult. Satt gråtkvalt i stolen. Vet du, det der er å gå LAAAANGT over streken for hva en frisør skal gjøre!! Som Mezz sier, finn deg en skikkelig frisør til neste gang! :evil: Du har all rett til å være trist og forbanna over det han gjorde, og egentlig så burde du fått avslag i prisen fordi han ikke gadd gi deg den varen du faktisk BA om!! Er skrekkelig glad for at jeg kjenner frisøren min personlig og at jeg både stoler på ham og vet at jeg kan skrike ut dersom han gjør noe jeg ikke vil!! eneste trøsta nå er at det vokser ut igjen. :trøste:
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 15. juni 2004 #11 Skrevet 15. juni 2004 Problemet er at når det kommer til stykket, så er jeg ikke så töff. Jeg törr ikke prute på noe jeg er misfornöyd med i et slikt tilfelle, nei. Da er jeg mest forfjamset over at han overstyrte mine önsker og tenker bare på å komme meg hjem. :-( Også er jeg forbannet, mest på meg selv. Og da blir jeg sur, og det kan ödlegge en hel dag. Eller mer. Jeg vet ikke hvor lenge jeg komer til å väre irritert nå. Skjönner ikke hvorfor jeg MÅTTE klippe meg i dag? Dette tar jeg som en liten lärepenge ja.
Gjest Miss Gemini Skrevet 15. juni 2004 #14 Skrevet 15. juni 2004 Hva om du stiller deg forran speilet og skikkelig jåler deg nå? Sminker deg kult og tar på deg kule klær. Så går du med løftet hode og vise de andre hvor flott DU er, ikke bare at det lange håret ditt er borte.. Lykke til Det vil føles bedre etter hvert skal du se!
Gjest Madam Felle Skrevet 15. juni 2004 #15 Skrevet 15. juni 2004 Det er helt forferdelig egentlig fordi det bare er min egen skyld som ikke gav god nok beskrivelse. Ville ha det nesten halvlangt, men han liksom bare fortsatte og fortsatte og klippe. Jeg prövde å redde det ved å si at det ikke var sånn jeg hadde sagt, og ba han ikke klippe mer. -MEN, han var en trassig frisör og visste at dette skulle bli kult. Satt gråtkvalt i stolen. I første innlegget si er du at du ikke kunne si noe da han allerede hadde klippet, og nå i dette sier du at du sa i fra. Vel, jeg blir litt forvirret av dette jeg, for enten sa du i fra eller så gjorde du det ikke. Og sa du i fra og han bare fortsatte hadde jeg klaget til sjefen hans.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 15. juni 2004 #16 Skrevet 15. juni 2004 Madame felle Han klipte meg altfor mye i utgangspuntet med engang. Han tok en lokk og klippte ganske mye mer enn det jeg ville! Og da måtte han jo fortsette i samme lengde med resten av håret...Jeg prövde bare og begrense hans ivrige klipping, fra den stund. men for kort hadde det allerde blitt, skjönner? uannsett, så er det ikke så ille
missfidget Skrevet 15. juni 2004 #17 Skrevet 15. juni 2004 Så irriterende! Dumt at du var ikke fornøyde. Det er liksom en velværes ting å gå på frisør og hvis det gikk galt da kan det klikke ja.... Det er VELDIG inn med kort hår. Ser på noen bilder av Mandy Moore sin stil: http://p071.ezboard.com/fjjboardfrm12.show...cID=53830.topic
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 15. juni 2004 #18 Skrevet 15. juni 2004 Så bra! Det er da iallefall et pluss at jeg er kul! 8)
Cecilie Skrevet 15. juni 2004 #19 Skrevet 15. juni 2004 Jeg ble misfornøyd etter siste frisørbesøk. Jeg valgte å la det gå et par dager, for å se om det bare var "uvant" - men jeg klarte ikke å venne meg til det. Jeg dro så til en annen frisør, fikk satt på extention - men det ble jo langt dyrere enn jeg egentlig kunne påkoste meg. Jeg gikk deretter til den første frisøren og klaget. Jeg fikk da tilbake pengene for klippen, og alle parter ble fornøyde. De risikerte i alle fall ikke å miste meg som fast kunde. Jeg ville tatt en telefon og hørt hva de kunne tilby.
Tusseline Skrevet 15. juni 2004 #20 Skrevet 15. juni 2004 sikkert ingen lengre tristess' date=' men fy f###, så sinna man kan bli når det går galt med håret. Og da mener jeg riv ruskende galt![/quote'] Å fyttikatta, jeg kjenner meg igjen! Var hos frisøren for en stund tilbake, og ga beskje om at kun tuppene skulle skusses av. Lurer fælt på om hun i det hele tatt kunne snakke norsk, fordi da jeg var ferdige hadde hun jo nesten snauklippt meg :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå