Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal flytte fra samboer. I den forbindelse lurer jeg på hva som er greit og gjøre når.

Når bør jeg si til han at jeg har tenkt å flytte? Jeg mener at samboer burde få en sjangse til enten å finne seg ny bolig, eller bestemme seg for å bli boende. På den annen side, vil det sikkert bli vanskelig og bo sammen etter at jeg har sagt ifra da samboer er ganske lunefull og daglig påvirket av alkohol.

Jeg vet også at samboer mest sannsynlig blir sint når jeg forteller om planene mine...

Anonymous poster hash: bb370...d6f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo si ifra så han kan ta et valg om han ønsker å si opp leiligheten eller ikke. Hvis han er voldelig får du dra på krisesenter mens du venter på nytt sted å bo. Lykke til.

Anonymous poster hash: 4df20...7a7
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo si ifra så han kan ta et valg om han ønsker å si opp leiligheten eller ikke. Hvis han er voldelig får du dra på krisesenter mens du venter på nytt sted å bo. Lykke til.

Anonymous poster hash: 4df20...7a7

Jeg mener også at han burde ha muligheten til å ta et valg m.h.t flytting eller ikke, men er redd for at det blir uholdbart for barnet mitt og meg å bo her til vi finner noe annet når han får beskjed om at vi skal flytte...

Anonymous poster hash: bb370...d6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...