Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Hvis noen sender deg en melding, og deretter blokker deg, kan du fortsatt motta og se meldingen?

2. Hva skjer hvis man sender melding til noen som ikke er på venelisten? Er det sant at de da vil få meldingen men at det ikke kommer opp noe varsel men at den havner I en annen innboks?

Kunne noen vært så snille og forklart meg dette? Blir isåfall veldig glad!

Anonymous poster hash: 3b907...135
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Hvis noen sender deg en melding, og deretter blokker deg, kan du fortsatt motta og se meldingen?

Litt usikker her. Jeg har meldinger fra en person JEG har blokkert enda, men vet ikke hvordan det er omvendt.

2. Hva skjer hvis man sender melding til noen som ikke er på venelisten? Er det sant at de da vil få meldingen men at det ikke kommer opp noe varsel men at den havner I en annen innboks?
De får den i "annet" boksen. Den vises ved siden av innboks når du trykker på innboks-symbolet eller går inn i innboksen, så står det "annet (1)".

Skrevet

1. Meldingen kan fortsatt leses, men navnet blir ikke-klikkbart.

2. De pleide å havne i "annet"-boksen, men nå havner de rett i innboksen.

Sånn er det hvertfall i min nåværende versjon av Facebook, men de endrer jo oppsett i rykk og napp.

Skrevet

På meg går de fortsatt i annet. Fikk en der for 10 min siden :P

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker her. Jeg har meldinger fra en person JEG har blokkert enda, men vet ikke hvordan det er omvendt.

De får den i "annet" boksen. Den vises ved siden av innboks når du trykker på innboks-symbolet eller går inn i innboksen, så står det "annet (1)".

Er det vanlig at folk observerer det som står I annet-boksen?

Skrevet

Jeg gjør ihvertfall.. Men vet at en del ikke gjør det.

Skrevet

Jeg gjør ihvertfall.. Men vet at en del ikke gjør det.

Jeg får ikke opp annet boksen på tlf og ipad.

Skrevet

Jeg får ikke opp annet boksen på tlf og ipad.

Ikke jeg heller...

Skrevet

Dersom dere har felles venner dukker den opp i vanlig innbox, men dersom du ikke har noen felles venner med personen dukker den opp i "annet".

Skrevet

Det tok tid før jeg oppdaget annet-boksen, der inne fant jeg mange "hyggelige" meldinger fra fremmede utenlandske menn som tydeligvis syntes jeg var fin.. masseproduserte standardmeldinger

AnonymBruker
Skrevet

Ukjente meldinger hos meg går rett til annet boksen. "Oppdaget" den for ikke så lenge siden, hadde flere år gamle meldinger

Anonymous poster hash: 0b404...38a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...