Gå til innhold

Hvordan fortelle/vise på en diskre måte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg fortelle eller vise at jeg liker henne, jeg er så jævlig interessert, nå har vi kun kontakt via sms og facebook osv. Hvordan skrive dette? - på en diskre måte sånn at det ikke blir rett ut, jeg liker deg veldig godt! Eventuelt hva kan jeg foreslå at vi kan finne på? -ikke kino i hvert fall, vi er tidlig i 20 årene og vi bor et lite stykke fra hverandre. Hvordan da vise/fortelle at jeg liker henne?

Anonymous poster hash: e1dde...1a3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forslag, noen?

AnonymBruker
Skrevet

"Vil du bli med å ta en drink på fredag?"

Anonymous poster hash: 3652d...368
Skrevet

Hvorfor ikke spørre om hun blir med på en interesse dere deler?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal det være diskré? Er du jente? Spør om hun vil bli med på en tur eller et eller annet. Svarer hun nei så kutter du kontakten, da er hun ikke interessert.

Anonymous poster hash: 9f6bb...33a
  • Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Ta deg sammen, mann. Er du redd for å vise en jente at du liker henne? Hva pokker er det?

"Jeg har lyst til å invitere deg med ut på noe en dag. Hvilken dag er best for deg?"

Angående hva dere gjør, er ikke akkurat det så viktig, så lenge dere er sammen og får snakket med hverandre.

Jeg bruker ofte å møte mine kjæresteemner i sentrum og så rusler vi en tur og finner som regel en plass å drikke en kaffe, te eller en øl. Av og til har jeg strategisk valgt en bar som er tre minutter fra leiligheten min. Nå som det er sommer ser jeg for meg at rusleturer i sentrum og kanskje en iskrem kan være koselig.

Unngå dater hvor du bruker mye penger, men jeg synes du skal spandere når du inviterer. Det gjør i hvert fall jeg.

Sånn. Rapporter tilbake etter det er gjort og ikke vær en liten pysegutt nå.

:)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:)

Skrevet

Ta en sjanse å spør henne ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...