Gå til innhold

erfaring med å fra ff til forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fyr jeg treffer jevnlig. Vi er begge enige om at vi er venner som treffes for sex jevnlig, så ser vi hva som skjer. Er det noen her som har erfaring med om dette er et eventuelt forhold som kan holde eller er det dømt til å kun være ff? Vi trives veldig godt i hverandres selskap.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han mener nok det han sier, du vil bli forelsket og skuffet. Du er vel forelsket allerede, tipper jeg.

Anonymous poster hash: 1807e...52a
  • Liker 3
Skrevet

Nei, er ikke forelsket. Har det utmerket sånn som vi har det. Men har hørt så mye rart om dette med ff... Er det liv laga HVIS vi skulle komme dit?

Skrevet

Nei, er ikke forelsket. Har det utmerket sånn som vi har det. Men har hørt så mye rart om dette med ff... Er det liv laga HVIS vi skulle komme dit?

Slutt å analyser og heller nyt det at du syns det er greit slik du har det nå. Hvis en mann sier at han kun er ute etter et FF forhold, så mener han det.

Det er dermed sagt at det aldri finnes unntaksregler, men det er nettopp det - unntak, og dermed noe som skjer sjeldnere enn oftere.

Skrevet

ja han mener det. MEN det er ikke umulig at han forandrer mening på veien. har opplevd det selv, både den ene og den andre veien

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Ja, vi koser oss så ser vi hva som skjer. Nå har vi det veldig bra hvertfall :-)

Anonymous poster hash: 6a176...fcb

Skrevet

Jeg tenker at dersom man i utgangpunktet sier til noen at man bare vil være FF, så er det fordi man er ganske sikker på at "de rette følelsene" for den andre ikke vil komme. Selvfølgelig - det er jo ingen garanti for at man ikke kan bli forelsket på sikt. Men jeg vet i hvert fall sånt relativt raskt.

Nå har jeg aldri hatt en sånn relasjon da, av den grunnen av at jeg ikke er så glad i sex med noen jeg ikke er forelsket i. Men jeg kan jo date noen, og ha sex, frem til at jeg skjønner at det ikke kommer følelser. Og da avslutter jeg det. Noen velger å si ifra, og at de bare vil fortsette å ha sex. Så får den andre ta stilling til hva han/hun ønsker også.

Jeg tror uansett man ikke skal ha for store forhåpninger om noe mer. Og dersom man har følelser selv, så bør man trekke seg ut av relasjonen. Det er mitt tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...