Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fortell hvordan DU vil at din kjære skal varte deg opp i 24timer!! :P

på den romantiske måten, som ALLE og ENHVER drømmer om!!!!!!! :roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hmmm..

(forutsetter at vi har fri frå jobb og andre forpliktelsar)

Å bli vekt av eit ømt kyss, og at det luktar nysteikte bollar og varm te. Deilig frukost på kjøkkenet, med levande lys. Sambo ryddar av bordet og tar oppvasken, medan eg tar ein en dusj. (eller kanskje han bli med i dusjen...) Etter dusjinga smører hn meg inn me krem, og masserer dei ømme skuldrene mine. Så kan vi gjerne bli liggande i senga ei stund, prate o slappe av. Eg blir gjerne med på ein liten traske-tur også. Når vi kjem heim kan eg slange meg på sofaen, med nyinnkjøpte vekeblad, ei fotbad og deilig musikk på nybrent cd, medan sambo lagar middag. Gjerne pepperbiff, og eit gass vin til. Oppvasken kan stå, for etter middagen er det herlig med ein liten lur, sammen på sofaen.

Kvlden kan bli brukt til å slappe av og prate sammen. Litt hodebunns-massasje hadde vore deilig...

Etter vi har lagt oss (tidleg) hadde det vore deilig å blitt skjemt skikkeleg bort med kyss og kjærteikn, og ting han veit eg likar.....

Og til slutt sovnar vi sjølvsagt i armane til kvarandre... :hjerter:

Skrevet

En romantisk dag for meg er ikke at han gjør alt, men nettopp at vi gjør ting sammen. :-)

Vi sover så lenge vi vil, til laaaangt på dag. Våkner og blir liggende å prate litt og selvsagt også :kline::sjarmor:. Vi dusjer sammen og dekker herlig frokostbord med nystekt brød og all slags godt pålegg. Så går vi ut en tur, hånd i hånd, sola skinner og det er stille og rolig. Vel hjemme lager vi god middag, tror det må bli biff med godt tilbehør. Vi spiser og koser oss og lener oss tilbake og ser en eller annen god film mens vi knasker og drikker noe godt og samboeren min masserer beina mine (det pleier han forøvrig alltid å gjøre uansett). Så spiller vi et spill sammen (helst kunnskapsspill), for etterpå å sette oss ute i kveldssola på verandaen og prate om alt mulig. Vel i senga blir det mer :kline: og prating før vi sovner med et smil om munnen.

Slike dager har jeg heldigvis mange av. :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er lørdag, det er sol og 20 grader. Jeg våkner av at han ligger å ser på meg, og vi ligger så å kysser, prater og koser en stund. Selvsagt har vi deilig sex, og jeg går så i dusjen mens min kjære lager frokost. Vi spiser varme rundstykker (som min kjære har bakt forrige uke, og som ligger i fryseren) og drikker juice i bare undertøyet på terrassen.

Det er akkurat varmt nok til å ta på en sommerkjole, og vi rusler ned til byen. Der ser jeg et vidunderlig par sko som jeg får så lyst på, men går forbi for jeg syns de er for dyre. Etterpå setter vi oss på en kafe og min kjære bestiller god kaffe til oss. Et vennepar kommer også, og vi skravler med dem en stund. Etterpå går jeg for å kjøpe noen nye strømper og når jeg møter min kjære igjen er han hemmelighetsfull og stolt. Han har kjøpt skoene til meg! Deretter kjøper vi med oss aviser og rusler vi hjemover. Vi sitter på terrassen hele ettermiddagen, drikker iste, leser aviser, prater og nusser på hverandres solluktene hud. Min kjære har bestilt bord på en fin restaurant for kvelden, og vi pynter oss fint før vi skal ut. Jeg tar på meg de nye skoene, og min kjære sier 'så fin du er' minst 4 ganger før vi går. Vi spiser en deilig 4 retters, drikker champagne og vin, og ser forelsket på hverandre hele kvelden. Vi prater om fremtiden, leigheten vår, ferien vi skal på i sommer...

Hjemme igjen sovner vi lykkelig ved siden av hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...