AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Hvis et forhold starter med mye krøll, tror dere det vil ende med et lykkelig forhold? Hvis det starter med en som er utro og lyver? Anonymous poster hash: 85fee...350
King in the North Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Hvis et forhold starter med mye krøll, tror dere det vil ende med et lykkelig forhold? Hvis det starter med en som er utro og lyver? Anonymous poster hash: 85fee...350 Hvordan går det med 100meter-løperen som faller før 10 meter er gått? 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Skal man tro bøkene de selger på matvarebutikken og Narvesen så er trøblete start et MUST for et lykkelig forhold. Jeg tror det kommer an på trøbbelet og paret. Jeg hadde nok ikke klart å tilgi utroskap, men han jeg er gift med nå hadde endel løgner da vi ble kjent. Vi var da i slutten av tenårene og han løy på seg en eks og penger i banken og gjorde nok barndommen sin mer trøblete enn den noensinne var. Han gjorde seg selv mer interessant med masse småløgner som etterhvert ble avslørte. Men det var ingenting som såret meg i det lange løp, kun ting han skjemmes over nå tolv år etter. Hadde han løyet om feks infertilitet og gjort meg gravid som 19-åring, eller omvendt - latt meg tisse på eggløsningstester i ett år uten å si at han var infertil og kjente til det, løyet om utroskap, om barn han har fra før eller stor gjeld som har påvirkning på meg og min felles fremtid med ham.... den er verre. MYE verre. Jeg hadde neppe tilgitt den type løgner. Anonymous poster hash: 6ca68...6a2 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Kommer an på hva du mener med "dårlig start". Om det gjelder omstendigheter rundt forholdet så kan det selvsagt endre seg og jeg har sett flere situasjoner der noen er blitt forlatt for noen andre (der forholdene overlappet). Det er ikke en ideell start, men det er iblant bare tilfelle at person X er en langt bedre match enn person Y og de blir lykkelige sammen. Men det er mange kvinner som bruker uttrykk som "stormfullt", "vanskelig", "komplisert" eller "opp og ned" når det egentlig bare er snakk om at fyren ikke er skikkelig interessert. Han er interesset nok i sex men ikke noe mer og denne konflikten referer jenta til som "rollercoaster forhold", selv om dramaet bare består på hennes side. Har ikke tall på hvor mange slike situasjoner jeg har bevitnet - dersom du snakker med henne er de "seksuelt perfekte" men "alt er så vanskelig". Snakker du med ham "hadde de en greie en stund, men ikke noe big deal". I slike tilfeller kommer ikke forholdet til å bedre seg, fordi det er skapt utifra en mangel på felles interesse. Det å bruke evigheter på å få et forhold til å materialisere seg er en dårlig ide, for en eller annen dag, når han finner noen bedre, tar det slutt. Så dårlig start i betydningen "mye drama" vil ende dårlig. Var han oppriktig interessert ville det ikke blitt komplisert. Anonymous poster hash: e24a0...d3c
Red-Ruby Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 Det er lett å si ja, fordi det betyr jo at det er underliggende problemer i forholdet som kan dukke opp igjen. Ofte trenger det ikke å stemme,men jeg hadde aldri stolt på en som var utro mot meg.
klinkokos Skrevet 22. mai 2014 #7 Skrevet 22. mai 2014 Min forhold med min siste eks hadde en trøblete start..mye flørting med andre damer, skjuling, sletting av mld, gikk bak ryggen min, løgner... Jeg klarte hverken å tilgi og glemme så jeg gikk etter tre pinefulle år.
Gjest Blomsterert Skrevet 22. mai 2014 #8 Skrevet 22. mai 2014 For å være ærlig tror jeg ikke det er lurt å satse på en som starter et forhold med løgn og utrosskap. Hvordan får du bygd opp tillit da? Råder deg til å finne en som ikke lyver.
Norbertine Skrevet 22. mai 2014 #9 Skrevet 22. mai 2014 Tråden er ryddet for innlegg skrevet på dialekt. Alice i Eventyrland, mod
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Vi hadde en veldig dårlig start med mye sjalusi og mistro, men vi kom oss gjennom det og er på 5 året nå Nå har det roet seg og vi er trygge på hverandre, og vet hvor vi har hverandre og hvor den andres grenser går. Litt barnesykdommer må man regne med i et forhold Anonymous poster hash: fcbb8...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå