RaGnA Skrevet 4. mars 2002 #21 Del Skrevet 4. mars 2002 hmmmm....det var zynd..kanskje Bruze er ledig???? Zynz du zkal znakke med han jeg... Han fikzer det mezte... Hmm..kom på noe..hva med å zpize 10 ekno, 10 liter pærebruz og ta 3 av mine extraordinære vitaminpiller..zå får du nok andre ting å tenke/ze på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 4. mars 2002 #22 Del Skrevet 4. mars 2002 Hjelp........ kjenner dere hverandre fra før alle dere her inne........jeg føler meg utenfor *svelg* som å være den nye jenta på skolen igjen............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 4. mars 2002 #23 Del Skrevet 4. mars 2002 hei! Ville bare zi at endel av ozz har "hengt her inne" ei ztund, og blitt kjent med hverandre på "lyztige englers viz"... Og du må ikke føle deg zom den nye janta i klazzen Klemmzer fra meg til deg..hmm mange nye navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 4. mars 2002 #24 Del Skrevet 4. mars 2002 ...mine Z èr kommer å går....mezt ztår! Jeg er fortiden litt avhengig av Ekno.....zå uzkyld zpråket..dezzuten er jeg forkjemper for Z generation... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. mars 2002 #25 Del Skrevet 4. mars 2002 Her er det bare pozitivt å være den nye jenta! Alle blir tatt inn i varmen, og det er fortzatt ledige plazzer ved bazzengkantet hviz du vil joine ozz! Hei, forezzten! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. mars 2002 #26 Del Skrevet 4. mars 2002 Bruze var ikke ledig, Ragna... Holder på med ikke mindre enn tre moviez... Jeg har iiiiingen hyrder for øyeblikket... *znufze* Vurderer å drikke literviz med pærebruz, ja... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 4. mars 2002 #27 Del Skrevet 4. mars 2002 takker så mye for hyggelige tilbakemeldinger, og jeg er ikke sen og be, slår meg gjerne ned ved bassengkanten........hmm rett og slett koz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaGnA Skrevet 4. mars 2002 #28 Del Skrevet 4. mars 2002 @lfa...Kanzkje Nixlax kommer innom znart det, var koslig med han her, eller?? *mimre-mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 4. mars 2002 Forfatter #29 Del Skrevet 4. mars 2002 Nicolas boltrer seg i Sverige med sin blonde drømmebabe! Glem ham! Hyggelig om han stikker innom igjen, så klart! Klem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 4. mars 2002 #30 Del Skrevet 4. mars 2002 Nixlax er opptatt i Sverige, ja... Dezzuten tar jeg ikke tilbake hyrder zom zvikter... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 5. mars 2002 #31 Del Skrevet 5. mars 2002 Litago er ferdig med dagens sykkeltur! Setter sykkelen pent i sykkelstallen sammen med de andre gull-syklene. Tusenfryd er tilgitt for sine særdeles ufine påstander om uhell ved basseng-kanten. Ouups! Her skjedde det visst et uhell ja. Soper fort opp og vasker over med ekno-såpe. Sånn ja, nå er alt gullende rent igjen! Tror jeg har lyst å høre på litt jazz jeg.... Tusler ut gjennom hekken..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 5. mars 2002 #32 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei Væren Velkommen hjem igjen. Nydelig farge du har fått. Hvordan går det med magen? Noe sprell derinne? Hilsen Trille, barnevaktengel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 5. mars 2002 Forfatter #33 Del Skrevet 5. mars 2002 Takk, Trille! Har aldri vært så mørkehvit før, er godt fornøyd! Det spreller og spreller som bare det; må jammen være litt av et lam! Bææææææ!!! Kommer kanskje snart ut? Klem til Trille-vennen fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå