Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trodde vi skulle få se en mage...:)

Anonymous poster hash: afb33...e52

Skrevet

Nå bobler jeg over av motivasjon. Takk.

• Liker 8
Skrevet

Nå bobler jeg over av motivasjon. Takk.

Ja, det bør du faen meg gjøre. Ikke alle har en så klinbar tunge som meg! Iallfall når jeg ikke har et touch av sopp!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Du kødder? Og her får folk som poster i bildetråden kjeft og nærmest blir skjelt ut pga de er "attention seeker".

Har spesielt lagt merke til at du Silfen syntes det var svært gøy å skille seg ut å "trasse" med å legge ut bilde osv. Er ikke det og en form for attention seeking?

Var du en av de som kritiserte folk som la ut bilder i bildetråden (som sletter de etterhvert) eller tar jeg feil?

Endret av Alja91
  • Liker 11
Skrevet

Du kødder? Og her får folk som poster i bildetråden kjeft og nærmest blir skjelt ut pga de er "attention seeker".

Har spesielt lagt merke til at du Silfen syntes det var svært gøy å skille seg ut å "trasse" med å legge ut bilde osv. Er ikke det og en form for attention seeking?

Var du en av de som kritiserte folk som la ut bilder i bildetråden (som sletter de etterhvert) eller tar jeg feil?

Bite my ass!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Den tunga var ekkel. Men det er forståelig, med tanke på alt dritt som kommer ut av munnen din.

Anonymous poster hash: a68c0...129
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Chubby...

Anonymous poster hash: 22c89...511
Skrevet

Nå ble jeg motivert og skal begynne med tungegymnastikk med det samme!

• Liker 3
Skrevet

Den tunga var ekkel. Men det er forståelig, med tanke på alt dritt som kommer ut av munnen din.

Anonymous poster hash: a68c0...129

Å herregud, dette må være første gang man får slike kommentarer fra en AB! Og dere som pleier å være så nusselige og søte!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å herregud, dette må være første gang man får slike kommentarer fra en AB! Og dere som pleier å være så nusselige og søte!

Du bør børste tungen din fri for bakteriebelegg ;) har du dårlig ånde?

Anonymous poster hash: 10454...23b

• Liker 2
Skrevet

Du bør børste tungen din fri for bakteriebelegg ;) har du dårlig ånde?

Anonymous poster hash: 10454...23b

Nope. Jeg har derimot, som sagt over, et touch av sopp grunnet antibiotikabehandling. ;)

• Liker 2
Gjest Dalma
Skrevet

Må nesten ta meg en runk, jeg nå.

AnonymBruker
Skrevet

Ah... Det var jo dette vi egentlig har hengt på KG i alle disse årene for! :wow:

Anonymous poster hash: ead2c...986
  • Liker 1
Skrevet

inspirerende

Skrevet

inspirerende

Ja, det håper jeg virkelig. Jeg håper at alle kan være stolt av den tungen de har. Husk å trene den ofte og mye, så får du og en fantastisk tunge.

• Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

Har du tungeøvelser jeg kan gjøre for å få finere tunge, som din?

Skrevet

Nope. Jeg har derimot, som sagt over, et touch av sopp grunnet antibiotikabehandling. ;)

:laugh::laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...