AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Trenger å sortere tankene litt angående meg og samboeren. Vi er begge i begynnelsen av 30 årene og har en liten datter sammen. Jeg tenker ofte på å gå ifra han og ser litt på leiligheter allerede, men det er så vanskelig å ta det steget. Spesielt siden alle tror vi har en kjempe bra forhold. Vi krangler ofte, nesten hver dag den siste tiden. Om alt mulig. Han har skrevet med mange damer på Internett, ikke vært fysisk utro men jeg mener det er utro å skrive slik til andre når man er i forhold. Dette har skjedd flere ganger, også da jeg var gravid. Han drikker ofte, og jeg mener han har et alkoholproblem. Han har fått diabetes 2 pga livsstil. Han overser meg, avbryter meg, tar ikke særlig hensyn til meg. Jeg vet jeg ikke har vært perfekt, men jeg syns ikke jeg fortjener at han oppfører seg slik mot meg. Grunner til å bli er at jeg syns det er så dumt å gå fra han pga barnet (barnet er 1 år), han er min første kjærlighet og jeg vil nok alltid være gradvis han. Han har ingen nettverk rundt seg og han kommer til å bli ensom om jeg flytter ut. Jeg er redd for å bli alene for alltid, redd for at mitt barn aldri får søsken, redd for hva familien vil si og tenke om meg. Redd for det økonomiske også selvfølgelig, vil ikke at mitt barn skal føle seg fattig. Har fått barnehageplass her vi bor nå, og om jeg flytter så må jeg flytte et stykke da det ikke er leiligheter til leie her. Hva skal jeg liksom gjøre da med barnehagen, være hjemme et år til? Ja jeg vet det ikke er det største problemet her, men jeg trenger bare litt sortering og litt hjelp. Er så redd for å få kjeft for at jeg går ifra han, alle i familien min elsker han.Anonymous poster hash: e4a48...e80
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #2 Skrevet 22. mai 2014 Du må gå fra han hvis dere krangler rundt barnet. Barn kan få alvorlige adferdsproblemer senere i livet hvis de blir vitne eller hører foreldrene krangle med hverandre. Tenk først og fremst på barnet ditt sin helse. Anonymous poster hash: 95c11...124
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå