Gå til innhold

Pannekaketråden

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

og jeg kunne aldri spist pannekaker til dessert :ler:

Anonymous poster hash: f1fe2...29e

Nei, det er DU som er rar ;)
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er DU som er rar ;)

Rar fordi jeg alltid har vært vant til å spise det til middag..?

Anonymous poster hash: f1fe2...29e

• Liker 4
Skrevet

Å, nå fikk jeg lyst på pannekaker!

Hjemmefra er jeg vant med pannekaker med sukker, bacon og litt baconfett på til middag. Alltid servert med tomatsuppe med makaroni. Selv har vi lagd med spicy kjøttdeig, salat og grønnsaker eller med chevrefyll, samt med blåbær og blåbærsyltetøy og litt melis til dessert, og det hender vi har amerikanske til frokost, da med bacon og gjerne lønne- eller blåbærsirup og blåbær på.

Gjest Inggolf
Skrevet

Pannekaker er middag, mens dessertpannekaker eller crepes er dessert (synes jeg) :Nikke:

Hadde bare vanlige pannekaker ikke vært middag,så hadde det gjerne ikke vært noe som hadde hett dessertpannekaker.

Gjest Badebuksa
Skrevet

Rar fordi jeg alltid har vært vant til å spise det til middag..? Anonymous poster hash: f1fe2...29e

Ja?
Gjest Badebuksa
Skrevet

Pannekaker er middag, mens dessertpannekaker eller crepes er dessert (synes jeg) :Nikke:

Hadde bare vanlige pannekaker ikke vært middag,så hadde det gjerne ikke vært noe som hadde hett dessertpannekaker.

Den logikken tilsier at sjokolade er middag. Det finnes nemlig DESSERTSJOKOLADE...

http://www.freia.no/sjokolade/dessert-sjokolade-product-detail/703?pid=1957&dynNav=pDBP1957

Heia usunne middager fremover. Mon tro om jeg kan servere melkesjokolade med fløtegratinerte poteter i neste selskap.

• Liker 2
Skrevet

Jeg lager pannekaker med bokhvetemel, og har på frosne bær som jeg tiner, gjerne sammen med kesam eller yoghurt, banan og kanel. Altså null sukker.

Har også noen ganger spist pannekaker med innbakt ost, skinke og annet snadder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...