AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Har hatt en fantastisk såkalt knullevenn de siste par månedene. Vi er enige om at vi ikke skal bli noe mer. Dvs., han har sagt det, og jeg har godtatt det -selv om jeg ønsker mer. Men vi alle har vel hørt historier om noen som møtes "kun" for å ha sex, og så blir det til noe mer. Denne fyren sier han er glad i meg, sier jeg fortjener å ha det bra, at jeg er deilig, at han respekterer meg, ikke vil såre meg etc. Pleier noen som kun har sex å si slike ting uoppfordret til hverandre? Har ikke så mye erfaring med slike relasjoner. Hva burde jeg forvente og ikke forvente? Anonymous poster hash: 14f99...7bb
Gjest brutal_mann Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Du kan verken kreve eller forvente noe som helst. Om du ønsker noe mer så må du være ærlig på det. Det er veldig stor sannsynlighet for at du blir såret og skuffet. Verden er veldig kynisk slik sett, og du burde aldri blitt med på denne leken. Ikke ta dette som kritikk, det er ment som et godt råd for fremtiden. Selv om han sier fine ting til deg, så er det langt fra sikkert at han ønsker å ha et forhold til deg. Tingene han sier kan være resultat av at han vil forsikre seg om at du ikke ønsker mer enn sex. Jo mer han plukker opp signaler på at du ønsker mer, jo mer vil han si slike ting. Jeg kan ta feil, og håper jeg tar feil, men svaret må du finne på egenhånd. Jo raskere jo bedre, selv om det fort vil gjøre veldig vondt. Måten å få svar på er å sette ned foten og si at du ikke kan fortsette å møte ham fordi det ikke lenger handler om bare sex for deg.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Pleier noen som kun har sex å si slike ting uoppfordret til hverandre? Ja. Han er jo ikke noen robot. Han liker deg nok for sex, men ikke for et forhold. Hvis du vil ha noe mer, kom deg ut. Dette er bortkastet tid og blir bare verre. Anonymous poster hash: b5264...066
klinkokos Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Når en mann sier at han ikke vil noe mer, så mener han akkurat det. Såre enkelt..
Påfugl Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Ikke vær fuckfriend med en du ønsker noe mer med når dere har avtalt å ikke bli noe mer. Det er oppskrift på fiasko og du kommer til å bli såret.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 Avslutt det forholdet så fort som mulig, er mitt råd. Du kan være ca 99,9% sikker på at dette ikke vil føre noen vei. Hilsen ei som har vært gjennom det samme ALTFOR mange ganger. Anonymous poster hash: 36428...4cb
Timza Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 Han har sagt at han kun ønsker sex, og det betyr akkurat de ordene. Så ikke forvent noe mer. Liker du sex'en så er det jo greit. Fortsett, men hvis dette vil komme til å såre deg i lengden så stopper du rett og slett opp. Det at han liker deg og sier han er glad i deg er da bare en selvfølge. Han hadde da ikke hatt deg som en knullevenn om han ikke kunne fordra deg.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 Hvorfor skal han bli sammen med deg når han uansett kan ha sex med deg når han selv vil, helt uforpliktende? Anonymous poster hash: 25caa...eca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå