Gå til innhold

Når fortelle om bryllup

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når fortalte dere familien at dere skulle gifte dere? Vi planlegger å gifte oss neste sommer. Et lite bryllup med lite oppstyr. Vi er ikke offisielt forlovet, noe som heller ikke er så viktig for meg. Samboeren har dog sagt at han ønsker å fri noe jeg har sagt til han ikke er nødvendig.

Han snakker med sine foreldre om bryllupet. Jeg har ikke nevnt noe til mine foreldre. Jeg bør kanskje si noe? Eller?

Jeg har ikke sagt noe fordi de har det med å hause opp ting litt. Redd for at de forventer stort bryllup og at alt allerede planlagt.

Anonymous poster hash: 8b448...ca4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke bare å fortelle dem det, og samtidig understreke at dere ønsker et lite bryllup uten mye styr?

• Liker 1
Skrevet

Vi fortalte det da vi fikk forlovelsesringene.

Gjest Jørild
Skrevet

Litt før msn sender invitasjoner slik at de føler at de fikk vite det "først".

Skrevet

Du bør ikke vente for lenge. Hvis han har sagt det til sine foreldre, så er det fort gjort i disse Facebook-tider at ting sprer seg. Litt kjedelig hvis de tilfeldigvis får vite det via andre på Facebook :/

Fortell at dere har planer om et lite bryllup. Da kan de ikke forvente et stort bryllup?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for innspill. Har fortalt det og lagt trykk på at det blir et lite bryllup og at ikke detaljer er på plass enda. Det ble litt ståhei med meldinger som tikket inn da jungeltelegrafen gikk til de nærmeste. Kjenner jeg allerede får litt noia. For oss så kommer dette veldig naturlig (det at vi gifter oss). Er jo glad for at de er glade men kjenner bittelitt på en slags prestasjonsangst allerede. Prøver å spille det hele ned når det blir nevnt så blir de sikkert rolige etterhvert selv når nyheten begynner å bli gammel :)

Anonymous poster hash: 8b448...ca4

• Liker 1
Skrevet

Vi skal ha en vielse med kun oss to og forlovere, i hemmelighet :)

To timer etter vielsen flyr vi avgårde på en romantisk bryllupsreise!

Har nettopp fortalt familien om det, det er ca en uke igjen:)

Har kompensert med at vi planlegger en bryllupsfest senere i sommer av det mer "casual" slaget, med grilling og "kom om du vil".

Forloveden min er ikke glad i mye oppstyr og jeg har alltid vært litt redd for bryllupsdagen/å få kalde føtter så for oss er dette perfekt :)

Dessuten elsker jeg å reise og vi har brukt mer penger på bryllupsreisen enn vi kommer til å gjøre på festen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...