Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om noen steder der man får kjøpt goth klær? får besøk av min svigerinne og hun vil på shopping. Eneste jeg vet er at det kan være noe på arkaden.. Om det er sånt hun vil ha vet jeg jo ikke.. Bør ha litt mer enn en butikk å velge mellom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har noen forslag?

Har hørt om bonaparte. Har de goth klær?

Skrevet

Mitt skattekammer har vel kanskje noe?

Skrevet

ok da har jeg 4 steder vi kan handle,

bonaparte, mitt skattekammer, wolfs lair og gothia..

burde holde det?

Skrevet

5 faktisk, glemte jo bodymap i arkaden

Gjest gotherwannabe
Skrevet

hvor ligger gothia?

Skrevet

ved akerbrygge, munkedamsvn 45

Skrevet

Mulig Plasmatiq eksisterer enda? Ligger i Thorvald Meyersgate, nesten ved Trondheimsveien, så like ved Mitt Skattkammer. Men mest sexy latex, blonder og pvc der.

Catzy

Skrevet

Body Map og Mitt skattekammer (rålekre klær og annet stæsj!)

Skrevet

Shangri-la har kanskje noe?

(på andre siden av gaten for Amerikalinjen Pub)

Skrevet

Egentlig er min spessialitet framtidsrettet klær i cyber, space techno stil.

Men goth og dnne sjangeren går for det meste hand i hand, og har ofte de samme butikkene som selger begge deler.

Norge har lite og tilby innen begge disse sjangerene, og de butikkene som finnes er jo kun for de spessielt innteresserte, derfor er nettbutikker løsningen.

Som nevnt i et tidligere innlegg har jeg laget en oversikt over de nettbutikkene som jeg har best erfaring med (norske og utenlanske). Det er egentlig det beste stedet å søke for os som har litt sør klessmak.

Jeg har lagt denne siden for det meste for men, men som nevnt er kvinneklær vel og anskje bedre representert på de sidene jeg har tatt med:

http://www.home.no/mix-master/mixmaster/fa...on/fashion.html

Kanskje ikke nettbutikker du 3er ute etter, men det å gå inn i en fyisk butikk og forvente at de har det de vil ha er håpløst.

Gjest Lizbet ii
Skrevet

De hadde mye av dette på Jupiter tidligere. Er ikke sikker på hvordan det er nå. Eller tenker jeg type club tøy nå....ble usikker.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...