AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Er det meningen den skal være så... slimete? Føler meg helt forferdelig når jeg bruker den. Den trekker ikke inn og blir bare liggende som en stiv og glinsende hinne i hele ansiktet. Anonymous poster hash: 6f6b3...d2f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Takk! Da skal jeg klage i butikken jeg kjøpte den. Anonymous poster hash: 6f6b3...d2f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Nei. Hvilken sort har du prøvd? Dream Fresh fra Maybelline. Anonymous poster hash: 6f6b3...d2f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 Ser etter noen søk på div. tester at den havner nederst på skalaen. Og den skal visst være sånn merkelig geléaktig. Tror jeg satser på et annet merke i stedet. Anonymous poster hash: 6f6b3...d2f
Adhara Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 Den er noe dritt. Det du trenger å prøve er BB cream fra Korea! DET er saker det 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 Body shop er OkAnonymous poster hash: 4864a...418
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #9 Skrevet 21. mai 2014 Den er noe dritt. Det du trenger å prøve er BB cream fra Korea! DET er saker det Kan du gi noen eksempler på merker/navn? Vil disse kremene dekke bedre enn foundations? Jeg har masse pigmentflekker og varierende hudtoner på grunn av medisiner og kremer da jeg var liten. Blant annet kortison. Går rundt og føler meg dritstygg hele tiden fordi jeg har flere mørke partier i huden, spesielt rundt haka og øynene. Har prøvd utallige typer foundations og consealere men de holder bare et par timer og så må jeg nesten vaske av alt og smøre på nytt uten å føle meg som en... panda.. Prøvde denne en gang til nå bare for å teste igjen. Den dekker ikke NOE. Ser ut som jeg nettopp har stått opp om morgenen. Ble bare stående å smøre og smøre helt til jeg ble rød i ansiktet. Anonymous poster hash: 6f6b3...d2f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #10 Skrevet 21. mai 2014 Jeg prøvde en BB Cream fra Korea og den var slik som TS beskriver. Veldig oljete og la seg utenpå huden slik at jeg måtte ha pudder over, og da er liksom hensikten litt borte. Det var denne her: http://smokeyeyesmua.files.wordpress.com/2012/03/skin79__super__bb_cream_pink.jpg Anonymous poster hash: d3894...c11
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #11 Skrevet 21. mai 2014 Jeg prøvde en BB Cream fra Korea og den var slik som TS beskriver. Veldig oljete og la seg utenpå huden slik at jeg måtte ha pudder over, og da er liksom hensikten litt borte. Det var denne her: http://smokeyeyesmua.files.wordpress.com/2012/03/skin79__super__bb_cream_pink.jpg Anonymous poster hash: d3894...c11 Jeg måtte også dynke meg i pudder for ikke å se ut som jeg gikk rundt med plastfolie i ansiktet. Var liksom ikke helt det jeg så for meg med denne "viddunder-kremen". Anonymous poster hash: 6f6b3...d2f
Adhara Skrevet 21. mai 2014 #12 Skrevet 21. mai 2014 Kan du gi noen eksempler på merker/navn? Vil disse kremene dekke bedre enn foundations? Jeg har masse pigmentflekker og varierende hudtoner på grunn av medisiner og kremer da jeg var liten. Blant annet kortison. Går rundt og føler meg dritstygg hele tiden fordi jeg har flere mørke partier i huden, spesielt rundt haka og øynene. Har prøvd utallige typer foundations og consealere men de holder bare et par timer og så må jeg nesten vaske av alt og smøre på nytt uten å føle meg som en... panda.. Prøvde denne en gang til nå bare for å teste igjen. Den dekker ikke NOE. Ser ut som jeg nettopp har stått opp om morgenen. Ble bare stående å smøre og smøre helt til jeg ble rød i ansiktet. Anonymous poster hash: 6f6b3...d2f Først og fremst; Jeg har erfart at bb creams ikke dekker like godt som foundations, det er derfor jeg liker bb cream, vil ikke ha mye ansiktssminke. Jeg har endel rødhet i kinnene, og jeg bruker en base under bb creamen. Nå vet ikke jeg helt hva som dekker mørke partier, kanskje noen andre her inne har peiling på det? Men det kan tenkes at en base som dekker det du sliter med hadde hjulpet mye, under bb creams og foundations. Bruker du primer under foundation? Bruker du settingpudder over foundation? Begge disse produktene vil hjelpe sminken til å sitte lenger. Hvilken hudtype har du? Bruker du foundation for din hudtype? Har du en oljete/kombinert hudtype så bør du bruke en foundation for oljete eller kombinert hud. Den bb creamen du prøvde fra Maybelline er det bare å kaste, den duger ikke til noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #14 Skrevet 21. mai 2014 Resultatet etter 3-4 lag med BB: Dekker ikke noe av pigmentforandringene. Blir bare rød av all smøringa. Ser ut som jeg har skjegg på avstand. Vurderer å gi opp og gå til anskaffelse av hijab.. Anonymous poster hash: 6f6b3...d2f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #15 Skrevet 21. mai 2014 Først og fremst; Jeg har erfart at bb creams ikke dekker like godt som foundations, det er derfor jeg liker bb cream, vil ikke ha mye ansiktssminke. Jeg har endel rødhet i kinnene, og jeg bruker en base under bb creamen. Nå vet ikke jeg helt hva som dekker mørke partier, kanskje noen andre her inne har peiling på det? Men det kan tenkes at en base som dekker det du sliter med hadde hjulpet mye, under bb creams og foundations. Bruker du primer under foundation? Bruker du settingpudder over foundation? Begge disse produktene vil hjelpe sminken til å sitte lenger. Hvilken hudtype har du? Bruker du foundation for din hudtype? Har du en oljete/kombinert hudtype så bør du bruke en foundation for oljete eller kombinert hud. Den bb creamen du prøvde fra Maybelline er det bare å kaste, den duger ikke til noe som helst. Jeg har brukt IsaDora tidligere, men gikk over til NARS, som er mineralmake-up beregnet for litt fet hud. Den dekker passe bra om morgenen og litt ut på dagen, men så begynner det liksom å skinne igjennom. Men det er i allefall bedre enn den tuben med møl jeg har smurt på meg nå.. Anonymous poster hash: 6f6b3...d2f
magicpie Skrevet 21. mai 2014 #16 Skrevet 21. mai 2014 På Boots apotek har de BB-krem fra merket No7, den er i hvert fall jeg veldig fornøyd med, jeg synes den dekker bra og er ikke "geléaktig" https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=5941345&c=&g=false&ref=search 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #17 Skrevet 21. mai 2014 Det er slit å finne merke og farge som passer deg, men ikke gi opp! Anbefaler å kjøpe mange små flasker av mange forskjellige fra eBay, og heller kjøpe mer av de du liker Pen du er, forresten! Anonymous poster hash: 2f4f0...1f9
Gjest Peanut Skrevet 21. mai 2014 #18 Skrevet 21. mai 2014 Man kan vel eventuelt bruke en CC-cream under først og så en BB-cream på toppen..? Jeg har bare prøvd førstnevnte, og synes den jevner ut hudtonen ganske bra.
Nuttery Skrevet 21. mai 2014 #19 Skrevet 21. mai 2014 Jeg bruker BB-Cream fra Dr. Jart og har vært kjempefornøyd med den i over et år nå. Får ganske gode anmeldelser rundt om på nettet også
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #20 Skrevet 21. mai 2014 Takk skal dere ha alle sammen! Skal prøve å lete litt rundt etter noen (forhåpentligvis) bedre alternativer. Anonymous poster hash: 6f6b3...d2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå