Gjest badeand1 Skrevet 9. juni 2014 #41 Skrevet 9. juni 2014 Skrivefeil og folk som bumper innleggene sine hele tiden. Er ei i en gruppe jeg er med i som bumper opp barnebøker. Har gjort det i rundt tre mnd nå Ta et lite hint da, ingen vil ha dem!
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #42 Skrevet 9. juni 2014 At de ikke betaler moms. Det er ikke mva på brukte varer. Anonymous poster hash: 7a212...4ca
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2014 #43 Skrevet 9. juni 2014 Jeg synes faktisk det mest irriterende er at de gruppene som er aktuelle for meg, er altfor store, så annonsene forsvinner nedover siden og blir borte iløpet av et minutt. Ikke er det noe særlig brukbar søkefunksjon heller. Anonymous poster hash: 57c38...061 1
Kjempeliten Skrevet 10. juni 2014 #44 Skrevet 10. juni 2014 Har fått mange notifications på at folk "liker" det jeg har lagt ut for salg. Ikke at det gjør meg noe, men jeg ser ikke poenget. Jeg er ikke interessert i likes, men at folk vil kjøpe noe.
kaprifolen Skrevet 11. juni 2014 #45 Skrevet 11. juni 2014 Har fått mange notifications på at folk "liker" det jeg har lagt ut for salg. Ikke at det gjør meg noe, men jeg ser ikke poenget. Jeg er ikke interessert i likes, men at folk vil kjøpe noe. Når de liker det, legger det seg i aktivitetsloggen deres.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #46 Skrevet 11. juni 2014 Bumping (eller dytting som jeg kaller det) har jeg ikke noe i mot. Irriterende når folk ikke har slettet bildet av noe de har solgt og det ikke er tekst under som tilsier at tingen er solgt. Irriterende når folk legger ut bilde med null info. Irriterende når folk ikke møter opp til avtalt tid og ikke sier i fra. Greit en gang når de sier i fra men når de sier i fra 2-3 timer etterpå så får de ikke en ny sjanse så lenge de ikke havnet på sykehuset el noe sånt. Irriterende når folk overpriser, men også når folk byr langt under ønsket pris som er under halve kjøpsprisen. F.eks kjøpsprisen er 1300kr, gjenstanden er knapt brukt og selger ønsker 500kr og folk byr 100kr. Irriterende når man skriver at gjenstanden må hentes men folk gidder ikke hente og forventer levering, spesielt om man gir noe bort gratis. Jeg la ut en usb-kabel gratis, en fyr ville ha den og bodde borte i gokk. Han orket ikke hente den og maset om at jeg skulle levere den. Jeg ga den til en annen. Har hørt om de som har opplevd å skulle få en gjenstand gratis men når de hentet den så har giver krevd kr. Anonymous poster hash: c6fbe...d47
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2014 #47 Skrevet 11. juni 2014 "Selger min penbrukte tannbørste til 5 kroner". Finn-annonse: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=48913052&editAd=true Tror jeg heller går og kjøper meg en ny tannbørste i butikken. Frister ikke å pusse med en tannbørste som har vært inni andres munn. (Denne passet best inn her). Er ikke det han fra oljebarna?Anonymous poster hash: 821fb...5bc 1
Kjempeliten Skrevet 11. juni 2014 #48 Skrevet 11. juni 2014 Når de liker det, legger det seg i aktivitetsloggen deres. ok:p da er det et litt større poeng. Men jeg har fremdeles til gode å få noen interesserte i å kjøpe noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå