Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har skrevet refleksjonstekster i forbindelse med pedagogikkfag og som har en eksempeltekst å vise?

Anonymous poster hash: a9f40...d2a
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen her som har skrevet refleksjonstekster i forbindelse med pedagogikkfag og som har en eksempeltekst å vise?

Enklere å skrive en selv enn å lete etter eksempler og det går jo ikke an å gjøre det feil så lenge det er sånn du har tolket oppgaven. For det handler jo om å reflektere over det som du har lært.

AnonymBruker
Skrevet

Enklere å skrive en selv enn å lete etter eksempler og det går jo ikke an å gjøre det feil så lenge det er sånn du har tolket oppgaven. For det handler jo om å reflektere over det som du har lært.

Takk for svar! Jeg vet det ikke er mulig å gjøre det feil, men jeg kommer ikke på nok å skrive om siden jeg ikke har pensum å ta tak i, men kun tekstene mine.

TS

TS

AnonymBruker
Skrevet

Noen andre som har noen råd om hva man bør ha med?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt? Refleksjonstekst basert på hva? Hva er problemstillingen?

Anonymous poster hash: 2511c...333

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt? Refleksjonstekst basert på hva? Hva er problemstillingen?

Den er basert på mappeoppgavene mine, så jeg ønsker bare å høre generelt om hvordan andre har skrevet sine refleksjonstekster og hvilke momenter de har tatt med.

TS

Gjest Gjest
Skrevet

Man skal lage en meta på pedagogikk.

AnonymBruker
Skrevet

Den er basert på mappeoppgavene mine, så jeg ønsker bare å høre generelt om hvordan andre har skrevet sine refleksjonstekster og hvilke momenter de har tatt med.

TS

Jeg har skrevet refleksjonstekst i religion, ikke helt det samme men kanskje nyttig likevel. Jeg skrev om motivasjon for valg av tema til mappeoppgavene, og litt om prosessen... I tillegg så skrev jeg om faget som helhet, og hva jeg følte at jeg hadde lært.

Anonymous poster hash: cda7c...db7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...