AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Jeg er sykemeldt, og i oppsigelsestid ut mai måned. Jeg er ennå ikke i stand til å søke nye jobber, hva skjer fra 1. juni? Må jeg melde meg arbeidsledig, eller mottar jeg fortsatt sykepenger til jeg blir friskmeldt? Anonymous poster hash: 41e3f...37d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Du vil motta sykepenger direkte fra NAV. Det er viktig å ha kontinuitet i sykemeldinger da. Du kan feks ikke ta mer enn lovbestemt ferie.Anonymous poster hash: cc813...ac5 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #4 Skrevet 22. mai 2014 Du vil motta sykepenger direkte fra NAV. Det er viktig å ha kontinuitet i sykemeldinger da. Du kan feks ikke ta mer enn lovbestemt ferie.Anonymous poster hash: cc813...ac5 Stemmer dette. Ellers kan jeg anbefale å ringe NAV Kontaktsenter. De kan gi deg svar på det meste (og jeg har enda til gode å ikke treffe på et hyggelig og behjelpsom menneske der).Anonymous poster hash: 79573...9f7 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #5 Skrevet 22. mai 2014 Så lenge du er sykemeldt, får du sykepenger i inntil 52 uker. Det er jo faktsik en fordel for deg å være sykemeldt, for da får du full lønn, noe du ikke får på dagpenger:) Anonymous poster hash: 845ab...647
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå