Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Noen som vet om det er tilbud på Mango? Så en dame i byen med sånn "gjennomsiktig-på-tilbud-pose". Har lyst til å hamstre der! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kva er "Mango"?

(for oss som ikkje bur i Oslo... ;))

Skrevet

Klesbutikk med spansk design.

Kjempefine klær til rimelig pris!

Vet ikke om det er salg der nå...

Gjest Fraggel
Skrevet

Jeg vet ikke, men tillater meg et spørsmål;

hva slags kropp må man ha for å handle på Mango? :wink:

Gjest Phair
Skrevet
Jeg vet ikke, men tillater meg et spørsmål;

hva slags kropp må man ha for å handle på Mango? :wink:

En maks 38 str tror jeg. Også må du ha ganske små pupper.

Gjest Fraggel
Skrevet

Hm, går en C-pupp? Hva med hofter og rumpe?

Er så kjedelig å prøve klær i en butikk skapt for jenter som ser helt annerledes ut enn meg.

Skrevet

Rimelige priser?

Jeg vile sagt at Mango er ganske dyrt jeg da men. Ihvertfall for min "VeroModa/H&M"-lommebok.

Så på to sommer-skjørt der for noen uker siden..de kostet begge over 500,- det syns jeg er mye!

Dessuten har de bittesmå størrelser...og det er deprimerende å gå inn der å ,åtte kjøpe Large/Extra Large i alt mulig nårman ikke gjør det ellers :roll:

Gjest Fraggel
Skrevet
.og det er deprimerende å gå inn der å ' date='åtte kjøpe Large/Extra Large i alt mulig nårman ikke gjør det ellers :roll:[/quote']

Spiller det egentlig noen rolle? :-)

Gjest Phair
Skrevet

Hm, går en C-pupp? Hva med hofter og rumpe?

Er så kjedelig å prøve klær i en butikk skapt for jenter som ser helt annerledes ut enn meg.

Da skal du ha flaks hvis du greier å presse de inn i en topp.

Og bare en ørliten dert hofte og rompe. Hmm, come to think of it...passer vel stort sett til 16-18 åringer.

Skrevet

Jeg føler meg ikke akkurat som noen sykfide ellers heller (heller litt ovevektig) men å måtte kjøpe den største størrelse eller kanskje den ikke passer engang er jo ikke akkurat oppløftende.

Gjest Cuddly
Skrevet

Skjønner ikke helt at det er deprimerende... det hender, på BikBok feks., at jeg må kjøpe klær i medium.

Men hvorfor skulle det gjøre noe, når jeg VET at jeg er en small? Er jo ikke meg det er noe galt med, det er jo klærne :wink:

Gjest Fraggel
Skrevet
Da skal du ha flaks hvis du greier å presse de inn i en topp.

Og bare en ørliten dert hofte og rompe. Hmm, come to think of it...passer vel stort sett til 16-18 åringer.

Hehe, da dropper jeg Mango.

Takk.

Gjest Fraggel
Skrevet
Jeg føler meg ikke akkurat som noen sykfide ellers heller (heller litt ovevektig) men å måtte kjøpe den største størrelse eller kanskje den ikke passer engang er jo ikke akkurat oppløftende.

Jeg skjønner ikke dette helt, i og med at kroppen din jo er den samme uansett...

Det er jo ikke sånn at du er større, selv om butikken opererer med små størrelser i klærne sine.

Jeg må ofte bruke L, selv om jeg egentlig er M.

Gjest Estrela
Skrevet

Eller gjør som meg.

Kjøp klærne i den størrelsen du trenger- om det nå er S, M, L, XL eller XXL; om størrelsen på lappen er større enn du liker, klipp av lappen. Enkelt og greit.

Jeg er S/M på H&M, S/M/L på Vero Moda (alt etter merke) og sikkert L/XL på en butikk som Mango. Klipper av alle merkelapper som er over str. M. Fordi det føles bra, og et lite "statement" for meg selv overfor klesprodusentene at jeg synes de feilmerker klærne i enkelte butikker.

Skrevet

Det bunner kanskje i at jeg er misfornøyd med megselv da..............er det så vanskelig å forstå? Fint for dere at dere tydligvis er happy med den kroppen dere har å driter i hva slags størrelser dere går i, men det gjør ikke jeg.....

Gjest Elenath
Skrevet

Jeg er størrelse 40 i bukser, str 42 på mango. Det er da ikke så ille der som mange skal ha det til. :o Mine ekstremt kvinnelige hofter går helt fint inn i klærne, og noen av toppene er for store til min B cup, så det skal veø være håp for dere med c også.

Gjest tusjen
Skrevet
Eller gjør som meg.

Kjøp klærne i den størrelsen du trenger- om det nå er S, M, L, XL eller XXL; om størrelsen på lappen er større enn du liker, klipp av lappen. Enkelt og greit.

Jeg er S/M på H&M, S/M/L på Vero Moda (alt etter merke) og sikkert L/XL på en butikk som Mango. Klipper av alle merkelapper som er over str. M. Fordi det føles bra, og et lite "statement" for meg selv overfor klesprodusentene at jeg synes de feilmerker klærne i enkelte butikker.

Det synes jeg er ett veldig godt råd som jeg skal følge heretter... :kul: Jeg har aldri hørt om Mango..

tusjen

tusjen

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Jeg skjønner at det med str. er kjempe irriterende. Men husk at dette er spansk kjede. De opererer med annerledes str. Selv bruker jeg m/38, men når jeg kommer dit så må jeg nesten ha 40 jeg. Det er ikke vi som har gått opp en str. men det er de som laher småe klær! :wink: Mango er liksom "fashion for models", kan du si. Så lenge du finner du fint der så kjøp det. Vent alltid til det er tilbud, for da er det opp til 70%. Som de andre sa, klipp av lappen. Det gjør jeg uansett, har ikke noe med str å gjøre. Men jeg klipper av lappene fordi det klør. :hoho:

OK, for Oslo boere, jeg har hørt at salget starter på torsdag.

For de som ikke har hørt om Mango: www.mango.es

Skrevet

Syns ikke str er så små jeg. Jeg handlet på mango i Lisboa og mange av toppene i small er for store for meg! Bruker normalt xs og det har de ikke på mango. Og jeg har c-pupper. Liten c da vel og merke men tror nok d-cup som jeg ønsker meg oxo hadde gått. Det eneste der som var litt lite i str var en jeansjakke jeg kjøpte i small og den passet perfekt. Var som en vero moda-xs.

Skrevet

Jeg er normalt en str. 40 vil jeg tro, og jeg har en del klær fra Mango. Har både stor rumpe :wink: og hofter, puppene er vel ca. en C-cup tenker jeg.

Kommer vel litt an på hva slags klær du vil ha, og fasongen osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...