Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg mistenker typen min for å være utro. Foreløpig er det kun det at jeg fant et stykke lebestift på en serviett han hadde i innerlommen i jakken. Altså det er lite å gå på men jeg klarer ikke fortrenge vekk tanken på at han er utro bak min rygg. Hvordan skal jeg finne ut av det hjelp meg pls. :(

Anonymous poster hash: 17a08...fb0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei jeg mistenker typen min for å være utro. Foreløpig er det kun det at jeg fant et stykke lebestift på en serviett han hadde i innerlommen i jakken. Altså det er lite å gå på men jeg klarer ikke fortrenge vekk tanken på at han er utro bak min rygg. Hvordan skal jeg finne ut av det hjelp meg pls. :(

En serviett med lebestift på er ikke akkurat bevis for noen verdens ting.

Du må nok se på det hele bildet; har du noensinne hatt tvil tidligere om at han kan ha vært utro? Siden du automatisk tenker utroskap kun pga en serviett med lebestift på, så må det vel være noe mer som han gjør/har gjort som gjør at du blir så fort mistenksom?

Anonymous poster hash: f1ae5...b89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

sjekk mobilen hans og still han spm. vent et par uker og still samme spm...lyver han er svaret forskjellig

Anonymous poster hash: 0dbc7...bd9

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vet ikke. Han har alltid vert verdens herligste mann og har behandlet meg bra, så det er forvirrende når jeg får disse blandede signalene. Jeg tør ikke ta det opp med han helt ennå fordi vi har vært sammen i kun ett år og er ikke helt på det nivået der ennå. Men det begynner jo å bli seriøst mellom oss to nå og så skjer dette her... er helt knust og går rundt å lurer på hvor han har vært og om han har sex med helt ukjente kvinnfolk... :(

Gjest Ferie
Skrevet

Ikke greit. Før du går igang... Hvor mye betyr forholdet for deg? Hvis du spør direkte og får direkte svar - hvordan ville du reagert?

AnonymBruker
Skrevet

Ta frem servietten, spør han, og se hvor stresset han blir.

Anonymous poster hash: 48602...6ae
  • Liker 1
Skrevet

sjekk mobilen hans og still han spm. vent et par uker og still samme spm...lyver han er svaret forskjellig

Det er ikke greit å sjekke mobil eller snoke. Det har hun ingen rett til. Det eneste hun kan gjøre er å spørre om servietten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare følg nøye med på hva han forteller og oppgir som historier/grunner til å være fraværende fra hjemmet.

Det der er ikke nødvendigvis riktig...

Typen jobber som etterforsker og sier at den letteste måten å oppfatte en konstruert, gjennomtenkt løgn (til forskjell fra impulsive løgner som ofte handler om mindre alvorlige ting) er at historien fortelles helt likt gang på gang. Jeg snakker ikke her om at gjenfortellingen av en historie stemmer overens med forrige fortelling i fakta - men at ordstilling og setningsnivå er påfallende likt og at historien fortelles på akkurat samme måte.

Det som kjennetegner en gjennomtenkt løgn er at den som forteller den har "pugget" løgnen sin og anstrengt seg for at den skal "passe inn" med det som tidligere har blitt fortalt.

Til forskjell så vil en oppriktig uskyldig forklaring være noe som ikke har blitt pugget, og dermed kan detaljer gå i glemmeboka.

Anonymous poster hash: 06466...81a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vet ikke. Han har alltid vert verdens herligste mann og har behandlet meg bra, så det er forvirrende når jeg får disse blandede signalene. Jeg tør ikke ta det opp med han helt ennå fordi vi har vært sammen i kun ett år og er ikke helt på det nivået der ennå. Men det begynner jo å bli seriøst mellom oss to nå og så skjer dette her... er helt knust og går rundt å lurer på hvor han har vært og om han har sex med helt ukjente kvinnfolk... :(

Jeg synes mange av svarene her inne fokuserer på at mannen må testes for løgn.

Hittil er det ingen som nevner noe om at kanskje du mistenker typen din basert på veldig lite. At din usikkerhet og mistenkelliggjøring er basert på så lite at den kan ødelegge forholdet fordi du viser så lite tillit,

Å gå rundt og føle slik du gjør er ikke et tegn på et sunt forhold. Hvis den servietten er det ENESTE du har å "ta" han på, så mener jeg at du overdriver. Hvis det virkelig ikke er noe mer som ligger bak som gjør at du har grunn til å mistenke utroskap.

For all del - jeg synes at man skal stole på magefølelsen. Men når man baserer så mye på så lite "bevis" så tror jeg saken er heller at du er en veldig usikker person og at i det lange løp så vil det rett og slett ødelegge forholdet ditt.

Anonymous poster hash: f1ae5...b89

• Liker 1
Skrevet

i mine villeste fantasier,ser jeg ikke hvordan dette kunne ha foretatt seg..

Han møter en dame som han vil være utro med,men før det sier han "uskyldig meg unge frøken,men kan jeg være så snill å tørke bort leppestiften din? Den er helt feil nyanse for deg!" så tørker han det bort og legger det i sin egen lomme?

ehh..

• Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Før du følger alle de 'gode' rådene om å starte full etterforskning, TS, så skal du huske en viktig ting:

Det du ser etter er det du vil finne.

Når du går inn for å finne ting du kan tolke eller (mis)forstå som tegn på utroskap.... da er det akkurat det du finner.

Hjernen din vil tolke alt, absolutt alt mellom himmel og jord, som såkalt 'sikre' tegn på at han er utro.

Det er veien til Helvete, - med 1ste klasse billett.

Prøv heller å finne ut hvorfor du nå har blitt så usikker. Det kan umulig skyldes en enkelt serviett med spor etter lebestift.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han skulle kjøpe leppestift til deg, og tok litt på et prøvpapir?

Anonymous poster hash: 4a3db...866
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...