Gå til innhold

Finnes bordet bowl i mindre størrelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns 90 cm er så stort, noen som vet om det finnes lignende i mindre versjon?

Anonymous poster hash: 2bac4...506
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør dessverre ikke det. Har sjekket det selv :)

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat kjøpt meg det, skal få det levert i morgen :danse:
Jeg syns også 90cm hørtes mye ut, men etter å ha sett det i butikken føltes det ikke like massivt ut :) Om du har mulighet, vil jeg anbefale deg å reise å se på det. Hvis du allerede har gjort det og syns det er for stort; nei, det finnes ikke lignende i mindre versjoner.. :(

Anonymous poster hash: 1e41b...c6f
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da får jeg reise og se på bordet. Kanskje det ikke er så mye. Men jeg tok et målebånd, og det er jo større enn spisebordet mitt.

Du som har 17 kvm, hvor stor plass har du til dette bordet? Inkludert plass sofa. Fra vegg til vegg?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da får jeg reise og se på bordet. Kanskje det ikke er så mye. Men jeg tok et målebånd, og det er jo større enn spisebordet mitt.

Du som har 17 kvm, hvor stor plass har du til dette bordet? Inkludert plass sofa. Fra vegg til vegg?

Fra vegg til vegg har jeg ca 3,5 meter. Sofaen er 84 cm dyp. Prøvde også å måle før jeg kjøpte det og da virket det veldig stort, men på butikken føltes det mindre :P

Håper jeg ikke har pisset i buksa, jeg ble helt blendet av bordet. Har alltid ønsket meg et.. Kommer til å legge ut bilder neste uke av stuen i tråden min, så da kan du jo se :)

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Har lagt ut bilder av bordet i tråden min "17 kvadrat" om du er interessert i å se. Syns bordet passet akkurat. Kunne ikke vært større for å si det sånn. Samtidig var jeg veldig forberedt på at jeg skulle ha det bordet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...