veslepus Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 Er det noen som vet om man faar kjopt id-sminke paa nett?
Gjest Ethereal Skrevet 15. juni 2004 #2 Skrevet 15. juni 2004 www.essentialdayspa.com Super side, ca 75-80NOK porto, du får alltid småprøver med når du bestiller.
Lumiah Skrevet 15. juni 2004 #5 Skrevet 15. juni 2004 Anbefaler www.dermstore.com til kjøp av I.D sminke. De har nemlig tilbud på serien hver helg! Det lønner seg å lage en favoritt liste på nevnte side.Du får da 5% rabatt på varer du kjøper som er på favorittlisten din!
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #6 Skrevet 15. juni 2004 Lumiah: Har du vært fornøyd når du har bestilt fra denne siden? (Regner med det siden du anbefaler den!) Hvor lang tid har det tatt før pakkene har kommet? Og hvor mye har du måttet betale i porto?
Lumiah Skrevet 15. juni 2004 #7 Skrevet 15. juni 2004 Lumiah: Har du vært fornøyd når du har bestilt fra denne siden? (Regner med det siden du anbefaler den!) Hvor lang tid har det tatt før pakkene har kommet? Og hvor mye har du måttet betale i porto? Jada veldig fornøyd, har handlet med dem mange ganger. Får alltid småprøver med, og sist jeg bestillte fikk jeg også med ett kort som gir meg 10%rabatt på neste bestilling! (God kunde: ) Pakkene har vel kommet etter en uke, og portoen er vel på ca. det samme som hos EDS!
veslepus Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2004 Tusen takk for svar :-) Hadde neste gitt opp haapet om aa finne id paa nett etter aa ha lett i hele dag...
Lumiah Skrevet 16. juni 2004 #10 Skrevet 16. juni 2004 Skriver disse ned verdien? Ja, både Dermstore og EDS skriver ned verdien.
Miss-X Skrevet 16. juni 2004 #11 Skrevet 16. juni 2004 OK, Tusen Takk :dagensrose: Tror jeg prøver å bestille derfra istedet for strawberrynet. Regner med at tollerne ikke er like oppmerksomme på disse pakkene, som SN sine.
9na Skrevet 16. juni 2004 #12 Skrevet 16. juni 2004 Jeg forsøkte å bestille bare escentuals fra Dermstore nå, og fikk beskjed om at de ikke sendte dette merket til internasjonale adresser! Hvordan har du fått det til Lumiah?!
Lumiah Skrevet 16. juni 2004 #13 Skrevet 16. juni 2004 Var nettopp inne for å prøve, det stemmer nok dessverre!! :-( Dette må være helt nytt, ikke lenge siden jeg fikk min siste pakke.... De sender ikke lenger I.D. til internasjonale adresser. Det var skuffende gitt, det var så bra utvalg av I.D. sminke der, og prisene var kjempegrei!! :cry: Ett bra alternativ er jo EDS får håpe de fortsetter å sende internasjonalt de da!
9na Skrevet 16. juni 2004 #14 Skrevet 16. juni 2004 Var nettopp inne for å prøve, det stemmer nok dessverre!! :-( Dette må være helt nytt, ikke lenge siden jeg fikk min siste pakke.... De sender ikke lenger I.D. til internasjonale adresser. Det var skuffende gitt, det var så bra utvalg av I.D. sminke der, og prisene var kjempegrei!! :cry: Ett bra alternativ er jo EDS får håpe de fortsetter å sende internasjonalt de da! Ja, jeg har bestilt fra EDS før og vært fornøyd med dem, så jeg prøver der istedet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå