Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge innlegget, så bare bytt om det ikke passer helt.

Og så må jeg bare nevne kjapt at jeg ikke mener å dømme folk eller være slem, men at det var en ubehagelig opplevelse og jeg vil gjerne høre hva dere har å si om det.

Jeg tok bussen i dag, som vanlig, og den var full. Derfor måtte jeg stå og jeg presset meg bak ei dame. Da kjente jeg en skikkelig ekkel, sur stank komme osende fra henne (jeg sto tett bak henne) Det luktet sur, gammel hår-lukt (fra fett hår) og rett og slett gammel urin... Håret hennes var så fett at det nesten så vått ut og jakken hennes luktet.. helt forferdelig.. Jeg sto jo tett inntil den, siden det ikke var plass. Poenget er at det var grusomt å stå bak en person som luktet så fælt. Det oste rundt henne og det var ubehagelig å puste.

Merker ikke folk til dette selv før de går ut døra/tenker seg om? At de rett og slett er veldig uren? Igjen, jeg mener ikke å være frekk, men jeg er bare rent nysgjerrig... Det sier jo seg selv at det er ubehagelig for andre når folk lukter urin?

Anonymous poster hash: 3acba...52a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke helt hvor jeg skulle legge innlegget, så bare bytt om det ikke passer helt.

Og så må jeg bare nevne kjapt at jeg ikke mener å dømme folk eller være slem, men at det var en ubehagelig opplevelse og jeg vil gjerne høre hva dere har å si om det.

Jeg tok bussen i dag, som vanlig, og den var full. Derfor måtte jeg stå og jeg presset meg bak ei dame. Da kjente jeg en skikkelig ekkel, sur stank komme osende fra henne (jeg sto tett bak henne) Det luktet sur, gammel hår-lukt (fra fett hår) og rett og slett gammel urin... Håret hennes var så fett at det nesten så vått ut og jakken hennes luktet.. helt forferdelig.. Jeg sto jo tett inntil den, siden det ikke var plass. Poenget er at det var grusomt å stå bak en person som luktet så fælt. Det oste rundt henne og det var ubehagelig å puste.

Merker ikke folk til dette selv før de går ut døra/tenker seg om? At de rett og slett er veldig uren? Igjen, jeg mener ikke å være frekk, men jeg er bare rent nysgjerrig... Det sier jo seg selv at det er ubehagelig for andre når folk lukter urin?

Nei, det hender faktisk at folk ikke merker det selv. Det som skjer er at man venner seg til lukten selv

Anonymous poster hash: 019a3...165

• Liker 5
Gjest Pheel
Skrevet (endret)

Jeg klarer ikke å lukte selv at jeg "stinker". Når jeg derimot akkurat har kommet ut av dusjen og så lukter på klærne så kan jeg lukte det derimot.

Nå har jeg god hygiene, da, men er vanskelig å lukte litt svette av seg selv, men sånn ekstrem lukt burde man vel merke.

Røykelukt er det verste, har kastet opp på morgenen og ofte brekt meg/blitt kvalm av å sitte bak en som akkurat har røkt på morgenen.

Endret av Pheel
Skrevet (endret)

Slikt skjer ofte på overfylte steder. Men saken er at mange ikke er klar over det selv, eller ikke vil se at de har problemer med at de er lekk.

Urin er nå én ting, syns det er værre med de som ikke har vasket seg noe sted på kroppen og har klær på som heller ikke er vasket (noen gang). Type rusmisbrukere som ikke er i stand til å ivareta egen hygiene.

Ps: Sigarettlukt dufter som blomster sammenlignet med ovennevnte, syns jeg! :)

Endret av Kontormus
  • Liker 6
Skrevet

har merket dettee noen ganger selv.. men sier aldri i fra (med mindre det er en vennine) så står der ofte ulidelig og holder kjeft

AnonymBruker
Skrevet

Slikt skjer ofte på overfylte steder. Men saken er at mange ikke er klar over det selv, eller ikke vil se at de har problemer med at de er lekk.

Urin er nå én ting, syns det er værre med de som ikke har vasket seg noe sted på kroppen og har klær på som heller ikke er vasket (noen gang). Type rusmisbrukere som ikke er i stand til å ivareta egen hygiene.

Ps: Sigarettlukt dufter som blomster sammenlignet med ovennevnte, syns jeg! :)

Ikke sant! Det er vel vanskelig å lukte selv. Det luktet som hun ikke hadde dusjet på lang tid. Veldig ubehagelig, men hun var vel kanskje ikke klar over det :/

Det er ikke noe jeg blir sur for eller irriterer meg over, men kom bare til å tenke litt etter dette.

TS

Skrevet

Ikke sant! Det er vel vanskelig å lukte selv. Det luktet som hun ikke hadde dusjet på lang tid. Veldig ubehagelig, men hun var vel kanskje ikke klar over det :/

Det er ikke noe jeg blir sur for eller irriterer meg over, men kom bare til å tenke litt etter dette.

TS

Dette er et problem som noen ganger kan følge med de som er psykisk syke eller dement dessverre, og som enda styrer tilværelsen på egen hånd.

Og kan være et av de tydelige tegnene på at det ikke står så bra til med dem.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man burde da virkelig merke om håret er kjempefett. Det er jo både noe man kan se i speilet, men også kjenne fysisk.

Har selv merket mange sånne stinkbomber på busser o.l.. Fysj som folk kan lukte!! Noe av det verste jeg vet om morningen er folk som har drukket kaffe og tatt seg en sigarett før de har hevet seg på bussen. Ånden deres stinker bokstaveligtalt bæsj..

Anonymous poster hash: ca2bc...676
  • Liker 2
Skrevet

Man burde da virkelig merke om håret er kjempefett. Det er jo både noe man kan se i speilet, men også kjenne fysisk.

Har selv merket mange sånne stinkbomber på busser o.l.. Fysj som folk kan lukte!! Noe av det verste jeg vet om morningen er folk som har drukket kaffe og tatt seg en sigarett før de har hevet seg på bussen. Ånden deres stinker bokstaveligtalt bæsj..

Er kaffeånde virkelig så ille?????

AnonymBruker
Skrevet

JA!

Anonymous poster hash: fa47c...691

• Liker 10
Skrevet

JA!

Nei, det er det ikke. ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er det ikke. ;)

Eh, jo..

Jeg har fått den jævlige kaffeånden dyttet opp i trynet en god del ganger i løpet av de 12 årene jeg gikk på skole, så dette vet jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det lukter virkelig ikke godt. Spesielt om man har tatt seg en sigarett i tillegg.

• Liker 2
Gjest Riviera
Skrevet (endret)

edit: slettet

Endret av Riviera
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun ikke har varmt vann hjemme fordi hun måtte betale andre regninger? Kanskje hun har kredittkortgjeld så hun ikke kan kjøpe seg ny jakke? Kanskje hun har skadet luktesansen sin? :skratte:

Anonymous poster hash: 26c6f...85c
AnonymBruker
Skrevet

Kaffeånde er til å spy av. Seriøst.

Anonymous poster hash: 175b9...9a6
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes fjortiser med Britney Spears- og Escada-parfymer stinker like mye som de som ikke vasker seg.

Anonymous poster hash: ff509...d15
  • Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Synes fjortiser med Britney Spears- og Escada-parfymer stinker like mye som de som ikke vasker seg.

Anonymous poster hash: ff509...d15

Ja.. Altfor streng/sterk parfyme er forferdelig det også! Enkelte sprayer jo inn hele kroppen før de går ut.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kollega som kunne passet TS sin beskrivelse, så om noen har et godt råd til hvordan å håndtere den biten mens vi diskuterer mennesker med horribel hygiene så kjør på. Det er skummelt hvor dårlige enkelte er til å dusje og vaske klær. Voksne mennesker.

Anonymous poster hash: 65862...f1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...