Gå til innhold

Noen her som ser på Teen Mom 3?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått dilla. Må si at unge fedre er helt blåst når det kommer til familieliv og ansvar. Hvert fall en god del av de som er med i teen mom.
Jeg liker best Mackenzie og Josh, men det er kanskje fordi jeg synes Josh er litt småhot. Haha...Litt sånn badass cowboy.

Noen andre som følger med? :P

Anonymous poster hash: a05cf...f4b
Videoannonse
Annonse
Gjest Ferie
Skrevet

Synes det ett bra program. Vi er alle mennesker ......med gode og dårlige sider.

AnonymBruker
Skrevet

Har sett alle episodene. Synes så synd på de jentene, gutta er jo drittsekker hele gjengen.

Anonymous poster hash: 53861...1da
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Har ikke sett så mye av sesong 3. Kun sesong 1 og 2.

Nesten ingen er sammen med barnefaren. Lurer på hvordan det går med hun Jenelle nå jeg. Vet at hun er gravid for 3 gang nå. Lurer på åssen det vil gå.

Endret av smalls
AnonymBruker
Skrevet

Nesten ingen er sammen med barnefaren. Lurer på hvordan det går med hun Jenelle nå jeg. Vet at hun er gravid for 3 gang nå. Lurer på åssen det vil gå.

Det lurer jeg også på. Håper moren hennes får omsorgsretten for det barnet også. Synes ikke Janelle er skikket til å være mor når hun holder på med stoff er voldelig osv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ser dere episodene? Har sett de på tv3play og synes det er en fascinerende serie.

Anonymous poster hash: 72bd0...992

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ser dere episodene? Har sett de på tv3play og synes det er en fascinerende serie.

Anonymous poster hash: 72bd0...992

På MTV :-)

• Liker 1
Skrevet

Har sett alt som er av TM 1,2 og 3 samt 16 and pregnant! Bare rett og slett elsker det! Er så deilig å bare skru av hjernen.

M&J fikk sitt andre barn for ikke så lenge siden! Og Jenelle&Nathan venter en gutt i slutten av juni :-)

Viser jo bare hvor utrolig mange uansvarlige fedre det finnes der ute! Synes Josh er helt blåst, men virker som han har skjerpet seg litt nå etter de fikk nr. 2!

Gjest Ung tøff mann
Skrevet

Ser ikke på teenmom

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får litt vondt av Jenelle jeg. Hun har det jo ikke bra med seg selv. Bipolar er hun å. Hun og moren krangler høylytt foran ungen og hun havner hele tiden i problemer. Uff :(

Anonymous poster hash: 6f62e...5d1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får litt vondt av Jenelle jeg. Hun har det jo ikke bra med seg selv. Bipolar er hun å. Hun og moren krangler høylytt foran ungen og hun havner hele tiden i problemer. Uff :(

Anonymous poster hash: 6f62e...5d1

Ja, synes det er ille at hun venter sitt andre barn nå.

Vet ikke hvordan hun er idag, men synes det er rart hun ikke vokser opp litt mer.

Skrevet

Er hun?? For tredje gang? Lurer også på hvordan det går med henne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...