Gjest Butterflygirl Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i billig samsung e100 til ca. 2200kr? Har sjekka noen nettshopper som har billige telefoner, men de har den ikke inne. Føler at det er få som har denne.
Rufus Skrevet 15. juni 2004 #2 Skrevet 15. juni 2004 Jeg har forsøkt å skaffe meg ny telefon et par uker nå og har funnet ut at dersom man ringer litt rundt til forskjellige forretninger er det myyyye penger å spare... Jeg titta på en Simens telefon å fikk priser (pr telefon) fra 5 butikker og de varierte fra 1799 til 149 (med Telenor privat+ på begge prisene!!)....
Gjest Butterflygirl Skrevet 15. juni 2004 #3 Skrevet 15. juni 2004 OK, men jeg tenkte på mobil uten abonnement.
Rufus Skrevet 15. juni 2004 #4 Skrevet 15. juni 2004 Da kan jeg desverre ikke hjelpe - om det er på samme måten uten abonement vet jeg ikke...(Annet enn at jeg har hørt det flere ganger på ringerunden min at tlf er ferskvare og de ikke ønsker å ha de lenge på lager...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå