Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde egentlig bestemt oss for barn, men mannen ombestemte seg og ønsker ikke nå barn. Opplever han vil leve som ung resten av livet... hva gjør man da?

Anonymous poster hash: ee9cc...2e5

Videoannonse
Annonse
Gjest Linneah2013
Skrevet

Vi hadde egentlig bestemt oss for barn, men mannen ombestemte seg og ønsker ikke nå barn. Opplever han vil leve som ung resten av livet... hva gjør man da?

Da tar du valget om å være sammen med han uten barn, eller finner deg en som vil ha.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si det kommer an på alder om du skal vente å se om han ombestemmer seg igjen - eller bryte tvert nå.

Hvor gammel er du?

Anonymous poster hash: b98b7...893
Skrevet

Jeg hadde gått min vei... Det er ingen bagatell å være uenig om. Gitt at dere ikke er 20 år og det er muligheter for at han kanskje ombestemmer seg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra samboeren min pga jeg ble så verpesyk.
Selv om jeg elsket han, og da mistet både min beste venn, leiligheten, katten, bilen og alt vi hadde.

Det er 4 år siden, er nå 32 år, singel uten barn, men angrer ikke noe.
Er ikke verpesyk lenger, men jeg ville ikke hatt ham tilbake =)

Du må rett og slett kjenne på magefølelsen. Gi det litt tid.
Hvis han virkelig har bestemt seg, for alltid, så må du tenke deg godt om.
Hvor viktig er barn for deg?
Du vil sannsynligvis kunne finne en annen å få barn med, eller er det noe du er villig til å ofre for ham? Resten av livet uten barn?

Anonymous poster hash: 77631...eea
Skrevet

Menn som har bestemt seg, pleier å være til å stole på. Barn er ikke spesielt lukrativt, så hvis du ikke har noen hormoner som sprenger på, er det ikke lett å bygge ett rasjonelt forsvar til å formere seg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Respekter valget hans.

Det er forskjell på å ville "leve som ung resten av livet" og å ikke ville ha barn.

Anonymous poster hash: a2d8a...985

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...