Suzy Skrevet 15. juni 2004 #21 Skrevet 15. juni 2004 Åja! Hjertelig god sommer til deg og Henriks Snakker om ..
Gjest GreenSky Skrevet 15. juni 2004 #22 Skrevet 15. juni 2004 Jeg har over en lengre periode vært innom kvinneguiden, delvis fordi jeg liker å diskutere, men også fordi man har muligheten til å få et innblikk i hva jenter/kvinner er opptatt av. Ut i fra antall innlegg kommer ikke overraskende Snikk snakk best ut i forhold til antall innlegg. Karriere og utdanning ligger lavt, mens bryllup skorer høyt. Det finnes ikke en egen diskusjons gruppe for politikk. Noe annet som forundrer meg er sensuren. Riktig nok har Norge en lang tradisjon når det gjelder overvåking og formynderi, men det er ikke nødvendigvis slik at forum blir overfyllt av drittkasting og useriøse innlegg (selv om det vil forekomme). Det er bare å ta en titt på andre diskusjonsforum uten moderator. En annen ting er at diskusjoner rundt et tema svært raskt går over til snikk snakk mellom jenter som "kjenner hverandre". Sosialantropologer som hevder at forskjellen på kvinner og menn kun er et resultat av oppvekst og miljø burde ta seg en tur innom kvinneguiden. Okay, siden forumet tydeligvis ikke er noe for deg, regner jeg med at du nå forlater oss. Hade på bade.
LilleBille Skrevet 15. juni 2004 #23 Skrevet 15. juni 2004 Det er som om noen ikke forstår at det er frivillig å være her.. - og at om forumet ikke passer har man alle muligheter til å velge et sted som er "bedre"...
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2004 #24 Skrevet 15. juni 2004 Det er som om noen ikke forstår at det er frivillig å være her.. - og at om forumet ikke passer har man alle muligheter til å velge et sted som er "bedre"... Enig.
Gjest Pet Skrevet 15. juni 2004 #25 Skrevet 15. juni 2004 Herregud så hårsåre dere er! Alle piggene ute med en gang! Kan det ikke være litt interessant å høre hvordan en utenforstående obsevatør, attpåtil en mann, ser på oss her inne? Nei, da får man beskjed om å pelle seg vekk. Ikke bli helt sekteriske her nå da. Noen ganger er det sunt å prøve å se seg selv litt utenifra. Hadde jeg ikke vært ferdigstudert skulle jeg skrevet hovedoppgave om KG.
Gjest GreenSky Skrevet 15. juni 2004 #26 Skrevet 15. juni 2004 Herregud så hårsåre dere er! Slett ikke. Jeg ser bare ikke poenget med å være et sted en ikke liker seg. Hvis en ikke liker spinat til middag, f.eks, hvorfor tvinge seg til å spise det da?
Gjest Pet Skrevet 15. juni 2004 #27 Skrevet 15. juni 2004 Slett ikke. Jeg ser bare ikke poenget med å være et sted en ikke liker seg. Hvis en ikke liker spinat til middag, f.eks, hvorfor tvinge seg til å spise det da? Han forteller hva han har observert her inne og det synes han tydeligvis er interessant. Og det skal han ikke kunne gjøre uten å få masse pepper? Har ingen lov til å uttale seg kritisk om Kvinneguiden? Er det totalt uinteressant å høre hva andre mener om diskusjonene våre? Det synes ikke jeg. På den ene siden så klages det over mangel på kommuniksjon i parforhold, men når det kommer en mann inn her som har sittet og fulgt med litt og drister seg til å komme med noen kommentarer, da får han bare beskjed om at liker han seg ikke har er det bare å pelle seg ut! Da skal ikke innholdet diskuteres i det hele tatt, men bare det at han og våger å si noe om oss fra sitt ståsted får tydeligvis endel til å se rødt.
Gjest GreenSky Skrevet 15. juni 2004 #28 Skrevet 15. juni 2004 Ja, seriøst, liker en ikke forumet, kan en finne seg et annet etter sin egen smak. Liker ikke bryllup jeg heller og savner et forum for politikk, men det er nå engang som det er her.
Gjest Pet Skrevet 15. juni 2004 #29 Skrevet 15. juni 2004 Ja' date= seriøst, liker en ikke forumet, kan en finne seg et annet etter sin egen smak. Liker ikke bryllup jeg heller og savner et forum for politikk, men det er nå engang som det er her. Sa han at han ikke likte det?
blåveis Skrevet 15. juni 2004 #30 Skrevet 15. juni 2004 Du Pet.. Har du lest innleggene hans?? Slik du beskriver det hørest det ut som jeg og du har lest vidt forskjellige innlegg nemlig.. Vi setter da stor pris på mennen her inne, gjør vi ikke det? (jeg er i alle fall svært glad i TomKrus :oops: ), men vi må jo ha lov å si i fra når noen kommer med det vi oppfatter som rent sprøyt også?
aline Skrevet 15. juni 2004 #31 Skrevet 15. juni 2004 hvor er det du ser at han diskuterer? dette ER ett diskusjonsforum, han valgte selv å overhøre de som prøvde å diskutere saklig, han valgte å bare kjøre på med uttalelser uten å vise noe ønske om å diskutere disse. Dersom han vil diskutere, så kan han diskutere, dersom han vil fortelle oss hvor lite interessante og "jentete" vi er, så er han vel kanskje på feil plass?
Gjest Pet Skrevet 15. juni 2004 #32 Skrevet 15. juni 2004 Du Pet.. Har du lest innleggene hans?? Slik du beskriver det hørest det ut som jeg og du har lest vidt forskjellige innlegg nemlig.. Vi setter da stor pris på mennen her inne, gjør vi ikke det? (jeg er i alle fall svært glad i TomKrus :oops: ), men vi må jo ha lov å si i fra når noen kommer med det vi oppfatter som rent sprøyt også? Jeg har lest innleggene i denne tråden og synes ikke det han skriver gir grunn til å be ham ha seg ut her i fra. Man må da tåle å ikke bli strøket med hårene hele tiden.
Gjest GreenSky Skrevet 15. juni 2004 #33 Skrevet 15. juni 2004 Man må da tåle å ikke bli strøket med hårene hele tiden. Gi meg gjerne pepper, men jeg vil ha saklig pepper! :-)
Monstermagnet Skrevet 15. juni 2004 #34 Skrevet 15. juni 2004 Jeg er veeeldig uenig med trådstarteren. Dette forumet innehar mange saklige debattanter, og er et av de mest interessante norske forumene. Det eneste jeg har å utsett på dette forumet er at det er fryktelig mye "føleri". Men det er vel naturlig ettersom det er flest kvinner.
aline Skrevet 15. juni 2004 #35 Skrevet 15. juni 2004 Jeg er veeeldig uenig med trådstarteren. Dette forumet innehar mange saklige debattanter' date=' og er et av de mest interessante norske forumene. Det eneste jeg har å utsett på dette forumet er at det er fryktelig mye "føleri". Men det er vel naturlig ettersom det er flest kvinner. [/quote'] he-he...
LilleBille Skrevet 15. juni 2004 #36 Skrevet 15. juni 2004 Vi vil jo absolutt ha menn her.. men det blir for dumt når det bare blir kritikk på ting som ikke er her .. og at det som er her er bare dill og tull.. fordi det er kvinner her.. Jeg er heller ikke inne på alle forumene .. det er mitt eget valg.. vi er vel ... hvertfall de fleste av oss - inne der vi trives best .. enten det er på snikk-snakk eller seksualtiet.
Gjest Pet Skrevet 15. juni 2004 #37 Skrevet 15. juni 2004 Jeg liker ikke tendensen til at folk med upopulære meninger blir bedt om å finne seg et annet forum. "Jeg liker ikke meningene dine, men forsvarer din rett til å ha den" eller hvordan det ble sagt... Nå blir vel snart jeg bedt om å finne meg et annet forum også i og med at jeg forsvarer denne gjestens rett til å si hvordan han ser på oss.
Gjest GreenSky Skrevet 15. juni 2004 #38 Skrevet 15. juni 2004 Ingen fare Pet, du kommer med en saklig diskusjon, og det er bra.
Gjest Pet Skrevet 15. juni 2004 #39 Skrevet 15. juni 2004 Ingen fare Pet' date= du kommer med en saklig diskusjon, og det er bra. Nå ble jeg letta, altså!
aline Skrevet 15. juni 2004 #40 Skrevet 15. juni 2004 Pet da, det har ingenting med å be noen gå fordi vi ikke liker meningene deres, det har noe med at når man sitter å forteller alt det man synes fungerer bra andre steder og alt som ikke er innen ens eget lyst med STEDET her, så er det flere av oss som da ikke skjønner hvorfor de ER her? Hvorfor være ett sted man synes er kjedelig eller sensurerende når man har uttalige plasser på nettet som tilfredsstiller de behovene man søker etter? meninger diskuteres gjerne, så lenge alle parter faktisk har lyst til å DISKUTERE dem og ikke bare konstatere dem!! upopulære også, men har man meninger som "rammer" stedet man er på, så MÅ man faktisk regne med å måtte stå for dem og argumentere skikkelig. Dette har vel ikke kommet veldig frem fra denne herrens innlegg eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå