Teardrop Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Jeg ble sååå glad da jeg så at det har blitt GRATIS å annonnsere på Torget på finn.no! Facebookgruppene er utrolig ubruklig å alle spammer tull under annonnsene sine for at deres annonnser skal komme øverst, pluss at de som selger driten sin ikke gidder å slette annonnsene... Zzzz Nå skal ihvertfall jeg melde meg ut av alle de dårlig facebookgruppene! Velkommen tilbake finn.no, håper flere kommer tilbake til deg! :D :D YEAH! 10
Gjest Blomst83 Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Jeg ble sååå glad da jeg så at det har blitt GRATIS å annonnsere på Torget på finn.no! Facebookgruppene er utrolig ubruklig å alle spammer tull under annonnsene sine for at deres annonnser skal komme øverst, pluss at de som selger driten sin ikke gidder å slette annonnsene... Zzzz Nå skal ihvertfall jeg melde meg ut av alle de dårlig facebookgruppene! Velkommen tilbake finn.no, håper flere kommer tilbake til deg! :D :D YEAH! Pluss mange useriøse personer som sier vil ha noe,men så hører man ikke noe mer.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Håper trafikken tar seg opp på Finn ja, alt bør ikke foregå på facebook. Pluss Finn er seriøs, det kan man ikke si om mange facebook-brukere. Anonymous poster hash: 08172...19c 4
cellar Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Mye enklere å bli kvitt varen på Face da, slipper styret med porto, sende etc. 1
cocoon Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Mye enklere å bli kvitt varen på Face da, slipper styret med porto, sende etc. Hvordan da?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 Merker jeg er litt skeptisk. Ser for meg at det blir mange flere annonser med bare ræl, samt flere useriøse selgere/kjøpere. Anonymous poster hash: 2c0b5...e32 4
Lady Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 Åh, jeg har så mye å selge!! Må ta tak i meg selv, og få opprettet en annonse
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 Merker jeg er litt skeptisk. Ser for meg at det blir mange flere annonser med bare ræl, samt flere useriøse selgere/kjøpere. Anonymous poster hash: 2c0b5...e32 Tror dessverre du har rett. De burde istedet ha opprettet en egen kategori for RÆL og slengt alle annonser som ikke oppfylte visse kriterier inn i denne kategorien, som forøvrig kunne vært gratis, mens de kunne tatt seg betalt 20 kr for vanlige, respektable annonser på "Torget". Anonymous poster hash: 8c42a...051 1
cellar Skrevet 21. mai 2014 #9 Skrevet 21. mai 2014 Hvordan da? Facebookgruppene er gjerne oppdelt for enkelte byer og steder, dvs lettere å fysisk komme å hente varen. På finn.no er man heldig om man får noen til å hente varen.
Gjest Evel Skrevet 22. mai 2014 #10 Skrevet 22. mai 2014 Finn skal jo alltid godkjenne annonsene før de legges ut. 1
Gjest Wei Wei Skrevet 22. mai 2014 #11 Skrevet 22. mai 2014 Facebookgruppene er gjerne oppdelt for enkelte byer og steder, dvs lettere å fysisk komme å hente varen. På finn.no er man heldig om man får noen til å hente varen. Det er vel bare å skrive i annonsen at varen må hentes. Jeg har aldri fått varen tilsendt. Dro og hentet selv, betalte på stedet. Jeg alltid begrenser søkerresultatene i nærområdet. 4
slask Skrevet 22. mai 2014 #12 Skrevet 22. mai 2014 Man skjønner hvorfor Finn gjør dette hvis man sjekker prisene på de andre annonsetypene. Bil-kategorien f.eks. Annonse koster 300 eller 500,- avhengig av salgspris. Hvorfor skal Finn blande seg i hvor mye folk selger bilen for? Jo, fordi de lever ekstremt godt av å melke kundene for det de kan melkes for, altså tyning av markedet. Ved å gjøre Torget helt gratis så slår de knockout på alle små nettsteder og Face-grupper som fint gjorde jobben. Slik ødelegger de markedet fullstendig for konkurranse og dermed klare de å opprettholde de syke prisene på alle de andre kategoriene.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2014 #13 Skrevet 22. mai 2014 Det er vel bare å skrive i annonsen at varen må hentes. Jeg har aldri fått varen tilsendt. Dro og hentet selv, betalte på stedet. Jeg alltid begrenser søkerresultatene i nærområdet. Men da høres det ut som du bor i en større by. Norge har mange byer vet du vel. For min del må jeg ta tog som koster nesten 400 kr tur retur og tar 1 time hver vei hvis jeg skal kjøpe noe på Finn og dra å hente det selv hos selger. På facebook er det mye lettere for oss som bor på mindre steder nemlig, her finnes det en salgs side for plassen der jeg bor, og en side for nabobyen som er 20 minutter unna. Det er mer overkommelig enn det som blir nærmeste valg på Finn. Men sikkert vanskelig å skjønne for de som er fra storbyen Anonymous poster hash: 604c5...629 1
Gjest Wei Wei Skrevet 22. mai 2014 #14 Skrevet 22. mai 2014 Men da høres det ut som du bor i en større by. Norge har mange byer vet du vel. For min del må jeg ta tog som koster nesten 400 kr tur retur og tar 1 time hver vei hvis jeg skal kjøpe noe på Finn og dra å hente det selv hos selger. På facebook er det mye lettere for oss som bor på mindre steder nemlig, her finnes det en salgs side for plassen der jeg bor, og en side for nabobyen som er 20 minutter unna. Det er mer overkommelig enn det som blir nærmeste valg på Finn. Men sikkert vanskelig å skjønne for de som er fra storbyen Anonymous poster hash: 604c5...629 Vil ikke tro at 20 000 innbyggere er en større by i Norge... Før i tiden kunne man sortere byene annonsen kommer fra i alfabetisk orden og se etter den konkrette byen. Nå er det ikke mulig, men jeg ser annonsene på kartet etter jeg har begrenset til fylke og kommune. Det er bare å vite om søkemulighetene. Og selv om nabobyen din er 20 km fra hjembyen, så koster vel det også å dra og hente. På samme måte som å få varen tilsendt. Desutten viser Finn ikke bare byer, men også bygda som sikkert ikke har egne sider på FB. Altså, jeg er fornøyd med Finn systemmet. Sier ikke at min kommentar var en fasit. Bare deler erfaringer.
Gjest kassycat Skrevet 22. mai 2014 #15 Skrevet 22. mai 2014 hahah var så nær å linke min første, gratisannonse jeg just laga på finn.no, men så så jeg jo at det stod fullt navn og greier........
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #16 Skrevet 23. mai 2014 Pluss mange useriøse personer som sier vil ha noe,men så hører man ikke noe mer. Det er det jammen mange av på finn.no også... Anonymous poster hash: e82b0...634
Gjest Fluttershy Skrevet 23. mai 2014 #17 Skrevet 23. mai 2014 Jeg er kjempe fornøyd. La ut en annonse for to dager siden og tingene er allerede solgt Jeg håper finn blir mere brukt igjen. Det er så mye enklere å finne det man leter etter der en i Facebook gruppene. De er kjempe rotete og annonsene forsvinner jo milevis ned på siden på to sekund. 2
Gjest Blomst83 Skrevet 23. mai 2014 #18 Skrevet 23. mai 2014 Det er det jammen mange av på finn.no også... Anonymous poster hash: e82b0...634 Det er det helt sikkert.Skal ikke nekte for det,men min erfaring med finn kontra gruppa på fb i mitt nærmiljø er at finn er mye bedre-
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2014 #19 Skrevet 23. mai 2014 Vil ikke tro at 20 000 innbyggere er en større by i Norge... Før i tiden kunne man sortere byene annonsen kommer fra i alfabetisk orden og se etter den konkrette byen. Nå er det ikke mulig, men jeg ser annonsene på kartet etter jeg har begrenset til fylke og kommune. Det er bare å vite om søkemulighetene. Og selv om nabobyen din er 20 km fra hjembyen, så koster vel det også å dra og hente. På samme måte som å få varen tilsendt. Desutten viser Finn ikke bare byer, men også bygda som sikkert ikke har egne sider på FB. Altså, jeg er fornøyd med Finn systemmet. Sier ikke at min kommentar var en fasit. Bare deler erfaringer. Det er motsatt. På finn får man opp kommuner, på facebook er det salgssider for både kommuner, byer og bygda. Jeg vil ikke kalle 20.000 innbyggere for en liten by. Da har du ikke vært mange steder i Norge enda. Anonymous poster hash: 604c5...629 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2014 #20 Skrevet 26. mai 2014 Er det noen mulighet for å ikke velge underkategori, når man lager annonse? Hvis man fks skal selge bluser, bukser, skjørt og vesker er det dumt at man må velge en ting.. :/ Anonymous poster hash: cce9e...e06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå