AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Liker biografier og dokumentbøker, sanne historier. Har lest Regines bok og flere kreftrammede sine bøker.. for jeg synes de er bra og pengene gikk til kreftforeningen. Har du noen å anbefale? :-) Trenger noe å lese ut i sommervarmen!Anonymous poster hash: 3c6da...abf
Gjest Ferie Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 The beach av alex garland (eventyr, forelskelse, om å være ung voksen og ta egne valg, middels tykk bok) . Den engelske pasienten. ( Lettlest, liten novelle, romantikk). I am Charlotte Simmons av Tom Wolfe ( fifty shades extra light, altså om normal forelskelse i skoletiden, tykk mursteins størrelse av en bok)
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 "Jeg elsker deg og jeg finner deg finner deg uansett." Av Jon Gangdal Veldig enkelt språk, men historien er gripende. Sann historie også! Anonymous poster hash: 43137...7a7
Irovar Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Ikke uten min datter. Du har sikkert hørt om filmen, dog en helt annen opplevelse å lese boken. The stoning of Soroya M. Filmen er trust, men boken er verre. De to bøkene er bøker som får en til å tenke, samtidig som man blir kjent med kultur, religion og mennesker fra andre land. Ikke minst er de sanne!Det som ventet meg. Det er en roman, men hendelsene og tema i boken er høyst relevant og kunne like gjerne skjedd i virkeligheten. Mye av det som tas opp og skildres i boken er det mange kvinner har gått gjennom og fortsatt går gjennom. Sterk, men samtidig fin.
Hecubaa Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Forslag innenfor det du nevner: Nord-Korea: Ni år på flukt fra helvete (Eunsum Kim) Madame de Pompadour (Herman Lindqvist) Jeg bor rett nede i gata (Siri Walen Simensen) Strålekameratene (Haakon Bull-Hansen) Til salgs: Mariana 15 år (Iana Matei) Sammen til verdens ende (Espen Simonsen) Mysteriet mamma (Trude Lorentzen)
Gjest Blomst83 Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 (endret) På flukt og Aldri mer fri av Liza Marklund.http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1984146Edit: La til link Endret 21. mai 2014 av Blomst83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå