Gå til innhold

Hybelhybelleilighet i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er markedet her for tiden. Jeg skal hjelpe en fetter som skal begynne på UIO til høsten å finne et husrom. Men det er lenge siden jeg var på dette markedet. Kan noen oppdaterer meg. Pris? Lett tilgang? Osv. :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs litt om han kunne tenkt seg å bo i kollektiv, for da vet jeg det er tonnevis av muligheter! (Har nettopp fått leid ut rommet mitt videre, da jeg blir samboer, og selv om det var haugevis av folk på visninger så var alle kjempekresne, fordi det var så mye å velge i på markedet..)

Skrevet
Spørs litt om han kunne tenkt seg å bo i kollektiv' date=' for da vet jeg det er tonnevis av muligheter! (Har nettopp fått leid ut rommet mitt videre, da jeg blir samboer, og selv om det var haugevis av folk på visninger så var alle kjempekresne, fordi det var så mye å velge i på markedet..)[/quote']

Han sier at han vil ha eget kjøkken og bad, så da regner jeg med at kollektivt er utelukkende. Men det er fint at det er mye å velg i, for da venter jeg en liten stund til. Takk for svar Newt. Og lykke til som samboer :wink:

Skrevet

Pris, beliggenhet og standard henger nøye sammen. Han må nok ut med en del ekstra om han vil ha eget bad og kjøkken.

Har han vurdert studenthybel hvor han eventuelt bare deler bad og kjøkken med en?

Ettersom han skal begynne å studere er det en fordel å bo sentralt. Nye studenter liker å feste husker jeg rett.

Her er noen linker til sider:

finn

www.hybel.no (deenne siden har mye aktivitet og er gratis.)

Studenthybler

Rundt Majorstuen ligger kollektivpriser på ca 3-5000 kr pr rom, mens de som bor alene betaler fra 5000. Sånn omtrent (fra min erfaring).

Gjest Ethereal
Skrevet

Da jeg så overskriften, begynte jeg å lure litt :roll:

Skrevet
Da jeg så overskriften' date=' begynte jeg å lure litt :roll:[/quote']

:smoke:

Skrevet

Det er i allefall leiers marked nå for tiden. Prisene er relativt lave og man kan velge og vrake i leiligheter. Han vil neppe få noen problemer med å finne noe i en passe prisklasse. Prøv Finn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...