Gå til innhold

urimelig å bruke penger på flybilletter til tante og bestemor når bror er syk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboern er fra et annet land. Hans søster bor her og giftet seg med en riking. Hun bruker nå 20 000 for å få besøk av sinin bestemor og tante som aldri har vært her. Hun viser frem sin nye bmw, huset, merkeklær osv. I hjemlandet ligger den yngste broren syk og sliter økonomisk. Hver gang han har trengt blodoverføring har de lånt penger av oss eller av andre. De har alltid betalt tilbake. Samboern min har også bidratt en del uten å låne bort. Han er skuffet over at hans søster i Norge prioriterer å få bestemoren og tanten hit for å skryte, to som aldri har hjulpet dem, heller enn å gi penger til den syke broren. De er en sammenspleiset søskenflokk og brorens sykdom har tæret på. Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 0a12b...424

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nesten ikke ord. Stakkars broren! Hva sier foreldrene dere da? Jeg ville blitt fly forbanna om mine unger oppførte seg som den søsteren.

AnonymBruker
Skrevet

Litt av en familie.

Anonymous poster hash: 2cd53...e5c
AnonymBruker
Skrevet

De sier ikke stort. Jeg visste ikke noe før enn i går. Da fortalte han hvorfor han ikke var på talefot med søstern om dagen. I løpet av ett år har hun vært i hjemkandet 3 ganger. Hun flyr rundt på byen der og restauranter og forteller andre at hun kommer pga. broren...for å brsøke/pleie. Siste dråpen i begeret var dette besøket. Ikke en gang vi har tatt oss råd til å reise tilbake på 1, 5 år. Og når hun er der skryter hun av livet sitt her og hvor mye penger hun har, mens moren og faren bekymrer seg for sykehusutgifter. TS

AnonymBruker
Skrevet

De sier ikke stort. Jeg visste ikke noe før enn i går. Da fortalte han hvorfor han ikke var på talefot med søstern om dagen. I løpet av ett år har hun vært i hjemkandet 3 ganger. Hun flyr rundt på byen der og restauranter og forteller andre at hun kommer pga. broren...for å brsøke/pleie. Siste dråpen i begeret var dette besøket. Ikke en gang vi har tatt oss råd til å reise tilbake på 1, 5 år. Og når hun er der skryter hun av livet sitt her og hvor mye penger hun har, mens moren og faren bekymrer seg for sykehusutgifter. TS

Spør henne da, om hun ikke kan bidra med mer penger...

Anonymous poster hash: 2cd53...e5c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...