Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige uke sa samboeren min til meg at til fredag og lørdag denne uken må jeg ta meg fri.Han har planer for begge dagene.Han kunne ikke si noe før fredag.Jeg fikk beskjed om å dusje før han kommer hjem fra jobben i ett tida,så skulle jeg få massasje og en drink.Vi skulle ut og spise på kvelden,men overraskelsen får jeg ikke før vi kommer hjem igjen,for da får jeg champagne og.Lurer fælt på hva dette kan være:)Får nesten ikke sove om natta,og teller dager som er igjen.I dag er det 3 dager til...Kan dere jenter hjelpe meg med å tenke på hva det kan være?Eller må jeg rett og slett smøre meg med tålmodighet hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

Er det noen tvil om at det er et frieri på gang?!

For å si det sånn, om det IKKE er det er han nesten slem, for jeg tror nok at de fleste jenter ville håpet og trodd at det var det som skulle skje..

Skrevet

Kanskje jeg er "dum",jeg har ikke tenkt på det i det hele tatt jeg...Siden vi "bare" har vært sammen i 7 mnd,men jeg er IKKE i tvil om hva jeg hadde svart....

Skrevet

Ååh, jeg er så sikker! :)

I alle fall når du sier at dere ikke har vært sammen så lenge, han prøver sikkert å forberede deg litt ved å si at "noe" skal skje i helgen. Han er sikkert så nervøs som han aldri har vært før! :-)

Skrevet

Jepp,han har sagt det til meg at han gleder seg sånn til den dagen,og at det er noe han aldri har gjort før.Han er 29,jeg blir 26.Når jeg tenker meg om så har han faktisk prøvd å hinte meg,snakket om forlovelse,spurt om hva jeg synes.Og om det spiller en rolle hvor lenge folk har vært sammen.Han har også sagt at han vet at jeg er kvinnen i hans liv.

Gjest tusjen
Skrevet

Heldiggris .. Det er jo kjempespennende.. Jeg ble litt nysgjerrig, håper du skriver innlegg etterpå og forteller hva som skjedde.. Men jeg tipper frieri.. :wink:

tusjen

Skrevet

Skal skrive med en gang jeg får vite hva det er.Blir glad uansett jeg,bare det at han har tatt seg tid til å planlegge en fin helg for oss er stort:)

Skrevet
Skal skrive med en gang jeg får vite hva det er.Blir glad uansett jeg' date=bare det at han har tatt seg tid til å planlegge en fin helg for oss er stort:)

Ja. Jeg hadde blitt superglad om mannen min hadde planlagt en fin helg for oss. :D

Gjest Madam Felle
Skrevet
Kanskje jeg er "dum"' date=jeg har ikke tenkt på det i det hele tatt jeg...Siden vi "bare" har vært sammen i 7 mnd,men jeg er IKKE i tvil om hva jeg hadde svart....

Da ville jeg ikke forventet et frieri, men en gledelig overraskelse blir det nok. :wink:

Skrevet

Blir uansett ikke skuffet,frieri eller ikke!

Gjest Miss Gemini
Skrevet

Dette høres kjempe spennende ut :-) , men litt skummelt er det jo å forvente seg et frieri.

Det er jo helt klart at han planlegger noe bra for dere, men vent heller å se hva som skjer? Er det ikke litt ekstra spennende å ikke vite da?

Lykke til!

Skrevet

nå er jeg også spent :D for en skjønn mann du har.. ikke glem og oppdater oss nå da :)

Skrevet

Takk.Det er jo spennende å ikke vite selvfølgelig.Men jeg "hater" å gå rundt å tenke på hva det kan være :ler:

Skrevet

Skal ikke glemme å oppdatere dere nei.Han ringte meg i sted for å si at han ikke kom hjem med en gang han er ferdig på jobb,han måtte en tur til byen for å ordne noe.Kunne ikke si hva det var før fredag:)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet

Herregud så göy dette er da! Så heldig du er uannsett hva han har planlagt :hjerte:

Skrevet

Sååå spennende!!! Kanskje blir det snart :bryllup: ??? :):)

Men tenk om han bare har tenkt å overraske deg med en helg på hotell eller noe annet. Håper du ikke blir skuffet hvis det nå viser seg å være noe helt annet enn et frieri på gang. Men det virker som om han har store planer ja, kanskje han er ute og handler ringer i dag? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...