Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en match på Tinder, og to-tre dager etterpå var jeg på fest, og sa "Hei :)" til han (siden jeg blir dum og teit når jeg drikker alkohol). Synes han ser ekstremt kjekk ut på bildene, men turte ikke å skrive til han da vi ble matchet, og han skrev heller ikke til meg.

Neste dag, omtrent 15 timer etter at jeg skrev til han, skrev han tilbake. Jeg ble både glad og litt flau, siden det egentlig ikke hadde vært meningen å skrive til han. Men jeg fortsatte samtalen siden jeg uansett hadde startet den.

Men, tingen er den, at han bruker enormt lang tid på å svare. Det går nesten alltid minst 12 timer fra jeg skriver til han svarer, med kun ett unntak. Men når han først skriver, så er han hyggelig, og spør meg om en del. Han virker derfor ikke avvisende, hvis dere skjønner. Likevel er det alltid slik at hvis han skriver, og jeg svarer nesten med en gang, så får jeg ikke svar av han igjen før mange timer etterpå.

Problemet mitt er nå å forstå hvorfor han bruker så lang tid. Hvis han hadde vært litt interessert, så regner jeg med at han hadde sjekket Tinder oftere, for å svare meg. Eller er jeg for kravstor nå? Er han mest sannsynlig egentlig totalt uinteressert, og svarer bare for å være høflig? Noen som kan tolke dette? :)

Anonymous poster hash: db86f...ca7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste tar ikke tinder så veldig seriøst, og er dermed ikke helt på. ;)

Anonymous poster hash: a4b1f...3e3
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste tar ikke tinder så veldig seriøst, og er dermed ikke helt på. ;)

Ja, er klar over at de fleste ikke gjør det. Tar det egentlig ikke så seriøst jeg heller, ser ikke for meg å møte min fremtidige kjæreste der. Men likevel har jeg ikke noe i mot å snakke litt med gutter jeg synes ser veldig kjekke ut :) Men synes det bare er så rart med kombinasjonen at han bruker så lang tid, i tillegg til at han er veldig hyggelig og spør om en del når han først skriver til meg... Vi har vekslet meldinger i fire-fem dager nå (men naturligvis ikke så mange meldinger, siden han bruker så lang tid).

TS

Anonymous poster hash: db86f...ca7

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner. Jeg og flere av mine venninner opplever at samtaler dabber ut relativt kjapt, eller at gutter ikke skriver noe særlig. Tror det er ganske vanlig...

AnonymBruker
Skrevet

Uhm....tenker at han enten er ikke så interessert i deg, ikke liker å tekste ELLER at han ikke tar Tinder så seriøst. Bare å vente og se, men ikke sats på at du kommer itl å få noe godt ut av dette :)

Anonymous poster hash: f9f14...deb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på Tinder og svarer gjerne ikke før neste dag. Ikke fordi jeg ikke er interessert, men fordi jeg ikke gidder henge på Tinder hele tiden. Er opptatt om dagene og sjekker kanskje på kvelden før leggetid. Snakker dessuten med mange, så dersom jeg skulle svart alle hele tiden hadde jeg jo ikke gjort annet.

Anonymous poster hash: d9e99...52e
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kan være utrolig treg med å svare på tinder. Ikke fordi jeg ikke er interessert, bare fordi jeg er treg, og som noen andre har sagt. Jeg gidder heller ikke henge der.
Pluss at Tinder til tider er litt "mongo" det henger seg opp og kan gå noen timer før beskjedene faktisk kommer frem...

AnonymBruker
Skrevet

Å forvente at noen skal henge over telefonen for å svare deg så fort som mulig når han ikke engang kjenner deg enda er litt vel mye å forvente. Han syns vel det er koselig å snakke med deg når han først svarer deg, men er ikke akkurat emosjonelt knyttet til deg enda og føler derfor ikke for å sjekke mobilen i hytt og pine.

Anonymous poster hash: 08b79...2f8
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Konsentrer deg heller om hva han faktisk skriver når han skriver, tolk dette og ikke når han svarer. Jeg gjør det akkurat samme måte nå, svarer folk jeg muligens er interessert i og som kan bli noe mer, ganske treigt. Grunnen til det er enkel. Jeg svarer når jeg har tid. Jeg leser til eksamen om dagen, trener og er sosial utenom for å gjøre eksamenstiden mindre kjip. Derfor går det gjerne 12 timer noen ganger ja. Det kan også gå lenger tid, om dagen er fyllt opp og jeg er kjempetrøtt når kvelden kommer. Da orker man gjerne ikke skrive et langt svar om det er et svar som gjerne kan være litt gjennomtenkt.

Det betyr ikke at jeg er uinteressert.

Så som sagt, les heller innholdet.

Endret av lillsunshine
  • Liker 1
Skrevet

Hvis du vet hele navnet hans, noe du mest sannsynslig gjør, så kan du jo bare legge han til som venn på Facebook. Eller sende meldinger med han der :) Evt. telefonnummer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...