Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 2 års bryllupsdag, men hva skal jeg finne på til min kjære? Hadde vært kjekt å overraske han litt. Han er på jobb til i kveld og vi må være hjemme pga barna.. Er det vanlig å gi hverandre presanger hvert år? i tilfelle hva da?
Tvilling76 Skrevet 15. juni 2004 #2 Skrevet 15. juni 2004 Her ser du oversikten over bryllupsdagene. BRYLLUPSDAGER 1. Papir 2. Bomull 3. Lær 4. Blomster / Lin 5. Tre 6. Sukker 7. Ull 8. Bronse 9. Pil/Keramikk 10. Tinn 11. Stål 12. Silke 12,5 Kopper 13. Knipling 14. Elfenben 15. Krystall 20. Porselen 25. Sølv 30. Perle 35. Korall 40. Rubin 45. Safir 50. Gull 55. Smaragd 60. Diamant 65. Krondiamant 70. Jern Lenge leve kjærligheten! Vi har vært gift 1 år i august, og jeg skal gjøre som tradisjonen, gi min mann noe av papir. Har funnet et kjemperomantisk kort i England som omhandler nettopp kjærligheten og bryllupsdagen. :-) Dere som har vært gift i 2 år. Kjøp en stilig skjorte, en sexy boxer, en genser etc (i bomull) til din mann. Det trenger ikke være så mye. Det er tanken som teller. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå