Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nå 4 dager siden min kjæreste gjorde det slutt med meg. Vi elsket hverandre og vi betyr mye for hverandre. Han har ikke følelser lengre.

Problemet mitt i denne prosessen er at jeg klarer ikke å la være å sjekke snapchatten hans og facebook.. "når var han pålogget sist?" "hva om noen andre jenter snakker med han på facebook eller snapchat?" "hva om det dukker opp et jentenavn på snapchatten hans?"

Det drepes inni meg når jeg tenker på at han sosialiserer seg og "later som ingenting". Han har sagt til meg at han har det vondt og at det er grusomt at det ikke ble oss to. Jeg er knust. Fullstendig knust og lei meg. Alt ser veldig mørkt ut. Jeg elsker denne mannen fortsatt.

Anonymous poster hash: 81133...725
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slett han fra snapchat, du gjør ikke deg selv noe godt ved å ha han der. "unnfollow" han på facebook, hvis du ikke er klar for å fjerne han derfra enda:) Det er fortsatt veldig tidlig etter bruddet, så du må bare belage deg på at det kommer til å ta tid. Prøv å ikke følg med han på sosiale medier, det gjør bare vondt.

Anonymous poster hash: d681a...63d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slett han fra snapchat, du gjør ikke deg selv noe godt ved å ha han der. "unnfollow" han på facebook, hvis du ikke er klar for å fjerne han derfra enda:) Det er fortsatt veldig tidlig etter bruddet, så du må bare belage deg på at det kommer til å ta tid. Prøv å ikke følg med han på sosiale medier, det gjør bare vondt.

Anonymous poster hash: d681a...63d

Takk for råd. Når vil egentlig sorgen komme til han? Vet at han er lei seg,fordi det har han gitt veldig uttrykk for. Han har til og med fortalt meg at han gråt i flere timer etter siste gang han så meg. Men siden jeg ser aktivitet i sosiale medier, så tenker jeg at han kanskje prøver å oversosialisere seg? Jeg vil jo at han skal ha det vondt....

AnonymBruker
Skrevet

.. men ikke for vondt heller, jeg bryr meg jo om han.. Er bare veldig sårt :(

Skrevet

Hvordan ble det slutt eller hva var grunnen?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ble det slutt eller hva var grunnen?

Avstandsforhold. Fungerte ikke.. Han hadde mistet følelser. Jeg synes det var vanskelig å være borte fra den jeg elsket og det synes han også.

AnonymBruker
Skrevet

Avstandsforhold. Fungerte ikke.. Han hadde mistet følelser. Jeg synes det var vanskelig å være borte fra den jeg elsket og det synes han også.

Skal sies at jeg ville kjempe for at vi fikk det til, men det er jo ikke mulig når den andre parten ikke har følelser og ikke ser oss to for seg i fremtiden :( Han synes selv det er helt grusomt..

Skrevet

Skal sies at jeg ville kjempe for at vi fikk det til, men det er jo ikke mulig når den andre parten ikke har følelser og ikke ser oss to for seg i fremtiden :( Han synes selv det er helt grusomt..

Alder om jeg kan spørre?

AnonymBruker
Skrevet

Alder om jeg kan spørre?

24 begge to

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er han lei seg, det er jo sorg over tap. Men hvordan han tar det videre og hvor lenge det går før det går over er jo individuelt. Det beste tipset jeg kan gi er å tenke positivt, og at dette går over, selv om det ikke føles slik. Hold deg selv opptatt, vær sosial og ikke overtenk på det. Prosesser følelsene dine og vær ærlig med deg selv, men ikke drukne i de.

Det blir bedre, det lover jeg :):hug:

Anonymous poster hash: f75d8...9ab
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er han lei seg, det er jo sorg over tap. Men hvordan han tar det videre og hvor lenge det går før det går over er jo individuelt. Det beste tipset jeg kan gi er å tenke positivt, og at dette går over, selv om det ikke føles slik. Hold deg selv opptatt, vær sosial og ikke overtenk på det. Prosesser følelsene dine og vær ærlig med deg selv, men ikke drukne i de.

Det blir bedre, det lover jeg :):hug:

Takk for svar :) Kan det hende at han oversosialierer seg? At det er hans måte på å sørge over? Han er jo mann, så jeg har ikke aning om hvordan han tenker.... Hva er vanlig??

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Kan det hende at han oversosialierer seg? At det er hans måte på å sørge over? Han er jo mann, så jeg har ikke aning om hvordan han tenker.... Hva er vanlig??

Du skal ikke se bort fra det nei :) Når man har kjærlighetssorg så er det ingenting som hjelper mer enn å holde hodet opptatt med noe annet, enten sosialisering, film eller musikk. Det kan være hans måte å gå gjennom sorgen på ja. Han er nok preget, selv om det er hardt å se at det virker som at han later som ingenting. De færreste, særlig menn, skal vel virke litt harde på utsiden, så de kan se kalde ut og at de har det kjempeflott :)

Selv om man er i et dårlig forhold eller ikke har følelser, så er det uansett uvant og et tap av en man bryr seg om. Så at han ikke hadde følelser trenger ikke bety at han er helt over deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...