-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 #1 Skrevet 15. juni 2004 Denne filmen falt jeg pladask for! Endelig en film jeg virkelig skrek av, og som hadde innhold. Kan ikke fatte og begripe at den fikk terningjkast 2 :klø:
Gjest Phair Skrevet 15. juni 2004 #2 Skrevet 15. juni 2004 Tror det skal mer til enn å ha utseende med seg (halle berry)for at denne skal være bra. Noen artige effekter, men alt i alt en surrete og ulogisk film synes jeg.
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2004 Jeg liker egentlig ikke Halle Barry som skuespiller, synes ikke hun er spesielt pen heller Har på en måte vært redd for det som skjedde henne, ikke helt den samme sitasjonen, men har hatt noen lignende mareritt, sikkert derfor jeg syntes den var bra.
Fakse Skrevet 15. juni 2004 #4 Skrevet 15. juni 2004 Syntes filmen var elendig. Ingen fremdrift i handlingen, man skjønnte hva som kom til å skje i starten, og satt bare å venta på at de skulle knø seg ferdige. Jeg er skikkelig lettskremt, men den var jo ikke skummel en gang. Total nedtur, for jeg hadde trodd den skulle være bra.
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2004 Det er rart hvor forskjellige man er Jeg finnes ikke lettskremt av meg, har sett en del skrekkfilmer, men få jeg har syntes vært ekle. Men denne derimot..
Arkana Skrevet 15. juni 2004 #6 Skrevet 15. juni 2004 Jeg liker ikke Halle Berry, derfor er jeg usikker på om jeg skal se filmen eller ikke. Et terningkast 2 hjelper jo egentlig ikke så veldig for motivasjonen. Vi får se.
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2004 #7 Skrevet 15. juni 2004 Jeg så filmen i helga og synes den var knallbra!! :-) Lenge siden jeg har sett en så god film! Mannen, som ikke vanligvis liker den type filmer, falt også for den. :-)
Gjest 1111 Skrevet 15. juni 2004 #8 Skrevet 15. juni 2004 Jeg er litt usikker på om jeg skal se den. utifra reklamen så ser den jo spennende ut - men tror jeg venter til den kommer på video
Tusseline Skrevet 15. juni 2004 #9 Skrevet 15. juni 2004 Var på premieren, og må saktens inrømme at jeg ble vettskremt. Til tross, for at det ikke var en film på aller høyeste hylle, klarte den iallefall å tukle med min nattesøvn.
Gjest MrsL Skrevet 15. juni 2004 #10 Skrevet 15. juni 2004 Hva går handlingen ut på da? *missG liker skumle filmer*
Diva Skrevet 15. juni 2004 #11 Skrevet 15. juni 2004 Har veldig lyst til å se den. Det er jo ikke alltid terningkast og kritikk i avisene er noe til å stole på (egen erfaring), så det er verdt et forsøk. Høres spennende ut, så tar nok sjansen selv om Halle Berry ikke er min favoritt heller
-Fisken- Skrevet 15. juni 2004 Forfatter #12 Skrevet 15. juni 2004 Hva går handlingen ut på da? *missG liker skumle filmer* Se her: http://www2.filmweb.no/oslokino/article.jh...articleID=28479
Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #13 Skrevet 30. juni 2004 Når han fyren sa at Miranda prøvde å ta selvmord i det rommet, mens hun Rachel var der, hvorfor gjorde Rachel det egentlig?
Livets datter Skrevet 30. juni 2004 #14 Skrevet 30. juni 2004 Denne filmen falt jeg pladask for! Endelig en film jeg virkelig skrek av, og som hadde innhold. Kan ikke fatte og begripe at den fikk terningjkast 2 :klø: Husker du denne tråden, Aniola-Fisken??
iingvild Skrevet 30. juni 2004 #15 Skrevet 30. juni 2004 Hei Fisen :D Jeg syntes den også var super da jeg så den. Er kanskje standard handling, men jeg synes den var spesiell.
-Fisken- Skrevet 30. juni 2004 Forfatter #16 Skrevet 30. juni 2004 Husker du denne tråden, Aniola-Fisken?? Oppsi :oops: Den hadde gått i glemmeboken gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå