Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg trenger bare litt råd.. holder på med en gutt nå. holdt på i snart 2 mnd offisielt å jeg har møtt hannes foreldre å han skal møte mine nå. Så altså veldig seriøst.

Men jeg føler han ikke sender så mye meldinger eller tar kontakt. Vi sees typ 1 gang i uka på grunn av eksamener. Men får alltid koselige meldinger osv, men kunne ønske han sendte flere meldinger...

Jeg bruker aldri å sende først, men det går så lang tid mellom hver gang så det blir ofte til at jeg MÅ sende først..

Har noen tips til hvordan jeg kan få han til å sende å ta litt mer kontakt uten at jeg skal mase på han å si det??

Takk for svar !!!! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på!!

Anonymous poster hash: 7ff57...134

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok en tapt sak. Har enda til gode å møte en fyr som faktisk liker å sende meldinger. De fleste er bare ikke skrudd sammen sånn. Det morsomme er at om jeg ikke sender så mange meldinger lenger, så klager de over at JEG ikke tar kontakt :fnise: Kanskje du kan si noe som at han får ta kontakt når han ønsker det? Ikke send melding først, la han komme til deg.

Anonymous poster hash: 60f1f...c54
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare fortelle han at du synes det er hyggelig å få meldinger av han, og at det skulle du ønske at du fikk oftere?

Han er nok ikke tankeleser han heller.

Anonymous poster hash: 1ac03...3d8
  • Liker 2
Skrevet

hehe takk for svar! jeg føler det blir så teit å lite kult sett fra hannes side om e gjør det... for vi han hinter å bruker å si, for eksempel. Ha en fin dag på jobb så kan du ringe meg etter jobb... men ta gjerne kontakt før det også:) men jeg vil jo ikke alltid være den som tar kontakt! . huff frustrert!!!

Gjest Awzm me
Skrevet

Du sier du alltid får koselige meldinger, men synes ikke det er nok. Og du sender aldri først med mindre du "må" om han ikke har gitt deg oppmerksomhet på en stund.. Stakkars gutt, kan hende han liker å få søte meldinger selv som du sender fordi du har lyst og ikke fordi du "må"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd og snu situasjonen? Hva om han sitter og tenker akkurat det samme som deg?

Send han en meld oftere du også da..

Anonymous poster hash: 0b319...91b

AnonymBruker
Skrevet

Det er mangen som ikke liker å skrive meldinger av begge kjønn. I starten når man er nyforelsket er det som oftes anerledels. Min kjæreste gikk fra å skrive 20 meldinger te maks 1;) snakk med han, men ikkje forvent at han skal være lik deg. Det er heller ikke noe kjekt å tvinge noen til å sende meldinger, da blir det ikke naturlig. Min kjæreste setter mer pris på en tlf-samtale, mens jeg er veldig god på å ytrykke meg på melding. Det tok litt tid før jeg slo meg til ro med at han er bare sånn.

Anonymous poster hash: 50724...c66

Skrevet

takk for svar :) han gir vage hint på at han vil jeg skal sende melding.. så får vell bare gjøre det da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...