AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Er bare nysgjerrig... Har en kompis som var samboer med en i 20 år. De to siste årene begynte hun å bruke enormt med penger(han er veldig rik) og hadde sex med et par stk ( gutter under 22 år) Hun er 35 +. Når han oppdaget alt dette ble det selvfølgelig slutt og han fokuserte seg på barna og barnas beste. Hun fikk en del penger, men ikke så mye som hun forventet. Nå er hun samboer med en ung gutt.Han er verdens snilleste mann, flott pappa og et familie menneske. Etter det ble slutt fikk han vite at hun var utro med enda flere gjennom årene. Jeg skjønner ikke. Man har en flott mann, familie, alt man kan ønske seg....men likevel er det ikke nok. Hva som feiler disse menneskene?! Er det sykdom? Mangel på moralske verdier?Anonymous poster hash: ccc44...867 3
Britt Banditt Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Det er vel et ønske om spenning i hverdagen da?
Gjest Blyanten Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Kjedsomhet, ensomhet, på leting etter noe de føler de mangler i sitt forhold. På evig jakt etter lykke, spenning.
Gjest Snuppi Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 (endret) Det handler vel om spenning og et enormt behov for stadig bekreftelse om at en er attraktiv. Dårlige selvtillit kan gjerne også spille inn. Endret 21. mai 2014 av Snuppi
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 Det virker nesten som noe ,,klikket,, i hodet hennes. Hun sluttet å bry seg om ungene og meldte seg helt ut... Situasjonen roet seg etter hvert ned og barna har det bra nå. Derfor tenker jeg at det må være noen store psykiske forandringer eller noe sånt... TsAnonymous poster hash: ccc44...867
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #6 Skrevet 21. mai 2014 Noen må vel være "that guy" som bringer opp det uunngåelige ordet innenfor utroskapstemaet, nemlig BIOLOGI. Vi er programmerte til å søke attraktive partnere og forplante oss med dem. For mange er dette en lyst som ikke forsvinner, samme hvor bra man har det med sin utvalgte samboer/ektefelle. Jeg er selv i et langvarig og sterkt forhold med en jente jeg er kjempeglad i; likevel kjenner jeg hver dag på en intens lyst til å ligge med andre jenter. Dette er enormt frustrerende, for jeg tror overhodet ikke at jeg kan finne noe bedre enn den kjæresten jeg har i dag, men lysten er nå engang der uansett. Fornuft og rasjonelle tanker i en evig strid med kjødets naturlige trang. Anonymous poster hash: a1431...fc7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 Jeg tror at noen bare rett og slett har dårlig moral og gjør dumme ting uten å tenkte på andres følelser Anonymous poster hash: da23d...d2c
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #8 Skrevet 21. mai 2014 Noen må vel være "that guy" som bringer opp det uunngåelige ordet innenfor utroskapstemaet, nemlig BIOLOGI. Vi er programmerte til å søke attraktive partnere og forplante oss med dem. For mange er dette en lyst som ikke forsvinner, samme hvor bra man har det med sin utvalgte samboer/ektefelle. Jeg er selv i et langvarig og sterkt forhold med en jente jeg er kjempeglad i; likevel kjenner jeg hver dag på en intens lyst til å ligge med andre jenter. Dette er enormt frustrerende, for jeg tror overhodet ikke at jeg kan finne noe bedre enn den kjæresten jeg har i dag, men lysten er nå engang der uansett. Fornuft og rasjonelle tanker i en evig strid med kjødets naturlige trang. Anonymous poster hash: a1431...fc7 Dette! Anonymous poster hash: c66e0...14a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #9 Skrevet 21. mai 2014 Jeg er ikke helt enig.Har vært sammen med kjæresten min i 4 år og han er den eneste for meg <3 Hadde aldri klart å ha sex med en annen og late som ingenting har skjedd.Anonymous poster hash: ccc44...867 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #10 Skrevet 21. mai 2014 Kan nesten virke som mani... Anonymous poster hash: 0a8ae...eb9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #11 Skrevet 21. mai 2014 mani, mangel på moral eller bare manglende empati? høyt selvfokus? Anonymous poster hash: de9fa...cfe
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #12 Skrevet 21. mai 2014 Noen må vel være "that guy" som bringer opp det uunngåelige ordet innenfor utroskapstemaet, nemlig BIOLOGI. Vi er programmerte til å søke attraktive partnere og forplante oss med dem. For mange er dette en lyst som ikke forsvinner, samme hvor bra man har det med sin utvalgte samboer/ektefelle. Jeg er selv i et langvarig og sterkt forhold med en jente jeg er kjempeglad i; likevel kjenner jeg hver dag på en intens lyst til å ligge med andre jenter. Dette er enormt frustrerende, for jeg tror overhodet ikke at jeg kan finne noe bedre enn den kjæresten jeg har i dag, men lysten er nå engang der uansett. Fornuft og rasjonelle tanker i en evig strid med kjødets naturlige trang. Anonymous poster hash: a1431...fc7 Synes synd på dama di.. Forstår at du ikke har vært utro per def, men fortsatt en varsellampe som blinker hos meg. Anonymous poster hash: 0a8ae...eb9 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #13 Skrevet 21. mai 2014 Synes synd på dama di.. Forstår at du ikke har vært utro per def, men fortsatt en varsellampe som blinker hos meg. Anonymous poster hash: 0a8ae...eb9 Meget mulig det bør anses som et faresignal, men hva skal jeg liksom gjøre? Gå fra kjæresten min, som jeg elsker og fungerer kjempebra sammen med, bare fordi jeg fantaserer om å ligge med andre jenter? Skjønner skepsisen, men jeg mener å ha solid grunnlag for å hevde at slike tanker er nokså normalt hos gutter som har vert i forhold lenge. Jeg har mange kamerater, fra mange forskjellige steder, som jeg har diskutert dette med og som kjenner seg veldig igjen. Dersom en mann med konstant høy seksualdrift ser en deilig jente, så trigger det et innvendig instinkt. Man kan (og bør) selvfølgelig slå denne impulsen fra seg. Noen klarer det, andre ikke. Anonymous poster hash: a1431...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå