SiMa Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Er det noen som har bestilt invitasjoner fra vistaprint? Var dere fornøyd/ikke fornøyd? Tok det lang tid før de kom? Vi gifter oss like etter skolens sommerferie, hvor snar bør vi sende invitasjonene? Gode råd/ting vi bør tenke på før vi bestiller invitasjoner?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 I år du gifter deg? Da bør invitasjonene ut ganske snart =) Anonymous poster hash: bfa39...c26
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Jeg har ikke bestilt invitasjoner fra vistaprint selv, men har fått. Det var med mange bilder og det så rett og slett litt billig ut. Glatt kartong og blasse farger. Bakpå stod det www.vistaprint.no - jeg synes det er ugreit med reklame på bryllupsinvitasjoner. Jeg har bestilt klistremerker fra vistaprint, de var helt fint og kom raskt. Du bør kanskje sjekke ut optimalprint.no. Jeg var i alle fall svært fornøyd med invitasjonene derfra. Raskt levert og du slipper å bekymre deg for å betale mva. Anonymous poster hash: f3e69...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå