Gå til innhold

seng i Bergen

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Kor kan eg få kjøpt seng og madrass, ev. rammemadrass i Bergen som kan leverast heim til meg på dagen? Flyttar bort i slutten av juli, og kan ikkje risikere å stå utan seng! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tusjen

Jeg har jobbet i møbelbutikk og jeg vil ihvertfall anbefale deg å bestille i veldig god tid. Helst bør du ringe å sjekke ett par ganger også, slik at de ikke glemmer det. Noen ganger må de bestille og det kan jo ta sin tid.. Eller de kan ha på lager den dagen du ringer men selger den ut og regner med at det skal komme inn en ny før den tid..

De fleste er sikkert kjempegreie og helt til å stole på, men jeg ville ha bestilt i god tid, det er jo sommerferie også :wink:

Det kan jo være lurt å kjøpe hos en storkjede slik at du kan prøve madrassen der du bor.

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

eller du kan kjøpe det å ta en drosje hjem. Blir vel et par hundrelapper fra ikea åsane til sentrum på dagtid, men da risikerer du ikke å stå uten seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
eller du kan kjøpe det å ta en drosje hjem. Blir vel et par hundrelapper fra ikea åsane til sentrum på dagtid' date=' men da risikerer du ikke å stå uten seng.[/quote']

Vi har bil då, Volvo stasjonsvogn, men er det plass til ei seng+madrass i ein vanleg bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusjen

Jeg har bestilt hos Møbelringen P.Larsen på Minde i Bergen, der var de greie og jeg fikk møblene til avtalt tid.. Jeg har også bestilt fra en møblekjede med billigmøbler litt utenfor Bergen, de også leverte til avtalt tid, men husker ikke hva de heter... :roll: Det kostet ett par hundre å få møblene levert, men jeg hadde ikke anledning til å hente selv..

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ta den på taket? På ikea tror jeg du får låne tilhenger gratis i to timer eller noe sånt (forutsetter jo at du har th.feste) Jeg kjøpte rammemadrass på Ikea og fikk den samme dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...