AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Hei.. Datet en fyr ganske intenst i et par mnd nå, og nå står hans avsluttende arbeid på doktorgraden igjen og søker ganske heftige stillinger om dagen. Jeg har også eksamenstid som er viktig for meg, men det er jo et lite sprik i arbeidsmengden her. Han har i det siste vært utrolig tilstede når vi er sammen, har hele helgene med hverandre, men kontakten gjennom dagen er stort sett sporadisk og kanskje en 10-min tlfsamtale mot kvelden. Jeg er stresset selv og syns igrunn det er passe, men jeg blir likevel usikker på hva han legger i det. Etter noen negative tilbakemeldinger på arbeidet hans på mandag merket jeg at hele fyren er ekstremt stresset og han sa at han nå fremover må jobbe omtrent døgnet rundt. Han er typen som går inn i "bobler" for å være konsentrert, og jeg vil backe han i denne boblen dersom han lar meg. Jeg blir usikker på om han sier disse tingene for å 1) skyve meg vekk og ta en "har ikke tid", alle sier jo at dersom man vil så har man tid, men både han og jeg merker hvordan vi glemmer tid og sted med hverandre 2) forberede meg på realiteten, med andre ord ta det han sier for akkurat hva det er. Det blir travelt og kjør fremover, uten at det innebærer å dumpe meg. Det er plass for å gi rom og arbeidsro, og jeg vil nødig oppleves som en negativ forstyrrelse i hverdagen. Skal sies at det ikke er hyppig sms eller face på oss, kontakten er veldig avslappet og støttende for arbeidet. Forelsket og bekymret eksamenskandidat.. Anonymous poster hash: 35931...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå