AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #1 Skrevet 21. mai 2014 Samboeren min får seg stadig vekk nye venninner. Jeg har utrolig vanskelig for å godta dette Er jeg unormal som ikke liker dette? Han har alltid en ny bekjent han sender mld med, skal møte på café, snakke med på nettet osv... Jeg vil ikke være en sjalu bitch, så må høre hvordan dere hadde taklet dette Anonymous poster hash: f5d2a...5bf
Gjest FuturePrimitive Skrevet 21. mai 2014 #2 Skrevet 21. mai 2014 Samboeren min får seg stadig vekk nye venninner. Jeg har utrolig vanskelig for å godta dette Er jeg unormal som ikke liker dette? Han har alltid en ny bekjent han sender mld med, skal møte på café, snakke med på nettet osv... Jeg vil ikke være en sjalu bitch, så må høre hvordan dere hadde taklet dette Anonymous poster hash: f5d2a...5bf Det korte svaret; NEI, det er ikke normalt. 1
Purple Diamond Skrevet 21. mai 2014 #3 Skrevet 21. mai 2014 Jeg hadde nok reagert litt jeg også. Men for å se det fra hans perspektiv; hva om jeg hadde flere kamerater jeg ønsket å tilbringe tid med? Jeg hadde ikke likt hvis typen min ikke taklet det.
Gjest Jørild Skrevet 21. mai 2014 #4 Skrevet 21. mai 2014 Jeg hadde ikke likt at han fikk seg nye venninner som han tilbringte mye tid med alene, nei. Gamle venninner han har hatt bestandig er derimot greit.
maria b Skrevet 21. mai 2014 #5 Skrevet 21. mai 2014 En mann som stadig vekk får nye venninner høres rart ut. Hadde det vært mannen min, hadde jeg tenkt at han var på utkikk etter en ny. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #7 Skrevet 21. mai 2014 Hadde ikke plaget meg akkurat.. Anonymous poster hash: 12602...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå